Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvordan er humøret ditt i dag? Vil du fortelle litt om det?
Gjest *Mim* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Litt dårlig humør, terningkast 3 omtrent. Nei, vil egentlig ikke si så mye om det.
Chianty Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 helt på bunnen.. kan ikke komme lengre ned
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 I dag er humøret mitt helt ok. Litt stresset, siden jeg skal reise på kombinert jobbtur/ferietur om noen dager, og har masse jeg må gjøre før den tid, og veldig liten tid å gjøre det på. Men utenom det er livet kjekt Hadde det kjempegøy på trening i går, gleder meg til trening i morgen, gleder meg til å dra på tur, og om et par timer skal jeg spise skive med peanøttsmør til lunsj.
Gjest Piper Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Er nok ikke det beste i dag, men ønsker ikke å gå inn på hvorfor det er slik. Men ser positivt på det, og skal nok komme meg igjennom dette også
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Hvordan er humøret ditt i dag? ( Helt greit ) Vil du fortelle litt om det? ( Nope )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå