Gå til innhold

Tannlege

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

uhum...... kan noen fortelle meg om det er vondt å ta bedøvelse hos tannlegen? Helt ærlig?

Jeg skal til tannlegen neste uke, har aldri fått bedøvelse før - men.... denne gangen må jeg nok det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke vondt å ta bedøvelse hos tannlegen! :P Du kjenner et bittelite stikk, og så smaker bedøvelsen litt ekkelt - det er det hele. Lykke til!

Skrevet

Da jeg skulle trekke min første visdomstann for 3 år siden gruet jeg meg FÆLT. Hadde aldri tatt bedøvelse før, og det var nesten det jeg gruet mest for.

Men det var jo bare et lite stikk, jo :ler:

Gjorde ikke vondt i det hele tatt.

Og tanna var ute før jeg rakk å tenke noe nærmere over det.

Lykke til, det går så greit så.

Skrevet

Kommer an på... enten et lite stikk, det overlever man jo.. eller de kan skyte det inn som gass... det er jo VELDIG greit!

Gjest Milah
Skrevet

Har skikkelig tannlege og sprøyteskrekk jeg.. Men bedøvelsessprøyta jeg får hos tannlegen er den sprøyta jeg har minst problemer med..

Synes ikke det er vondt, mer ekkelt.. Men jeg ber om overflatebedøvelse før de setter sprøyta.. Det verste er vel egentlig smaken..

Skrevet
Og tanna var ute før jeg rakk å tenke noe nærmere over det

Heldiggris!!!Tannlegen brukte 2 1/2 time på å trekke en av mine visdomstenner i fjor høst!!

Til saken; det er ikke vondt å få bedøvelse, det smaker bare.....fælt, og selvsagt kjennes det litt rart ut. Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...