Gjest Singel1 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg er singel etter 9 år, vært i faste forhold fra jeg var 14, er nå 23. Ikke lenge siden jeg ble singel, og jeg var i går på en date med en flott fyr jeg traff over nettet. Han var ALT han ga seg ut for og litt til, vi har snakket en stund på msn osv. MEN jeg har aldri datet før, og aner ikke hvordan dette gjøres, da jeg alltid har blitt sjekket opp av noen jeg har kjent en stund. Vi liker hverandre GODT og det vet vi begge. Men vi ga hverandre kun en klem både hei og hadet i går, men vi snakket i 6 timer uavbrutt sammen uten pinlige pauser, så kjemien var der. Hvor langt er det "vanlig" å gå på andre daten?
Gregers Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det er det du som er jente som bestemmer. Fyren er sikkert med på alt.
Gjest Singel1 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja, det vet jeg jo. Men hva er "forventet" nå for tiden liksom? Ikke at jeg gjør noe jeg ikke vil, altså. Fyren er superkos og har ikke noe imot det akkurat, men jeg vil jo heller ikke være FOR ivrig.
Gregers Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Har vært på flere deiter opp gjennom årene, og det som kjennetegner dem er at en aldri kan forutsi hva som kommer til å skje. Jeg har pult på første date, jeg har blitt sugd på første date, flere ganger har jeg klina på første date og mange ganger har ikke kjemien hvert der. Siden jeg ikke har observert deres dater, kan jeg selvfølgelig ikke råde deg til verken det ene eller det andre. Men hvis tilfellet er det at dere passer så bra sammen, vil jeg oppfordre deg til å gå et skritt lenger neste gang. Kanskje holde hånden hans eller noe, alt etter ditt tempo. Det blir fort litt stusselig synes jeg dersom en ikke merker noe progresjon. Også vil jeg oppfordre deg til å sende melding først av og til for å trigge nysgjerrigheten hans. Kan godt hende du gjør det, men dette er noe jeg generelt synes jenter kan bli flinkere til. Imponerende at det holdt i 9 år med ungdomsskolekjæresten din forresten.
Ukjent Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vær deg selv og slapp av enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå