Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Del Skrevet 4. september 2008 Ser for meg at det betyr hasj jeg... Ikke mobb meg hvis jeg er helt på bærtur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. september 2008 #2 Del Skrevet 4. september 2008 Ståp*kk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Del Skrevet 4. september 2008 Boner er nok engelsk for ståpikk ja. Men du var ikke så langt unna. Jeg har hørt at uttrykket bjoner er brukt som slang/kode for hasj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Del Skrevet 4. september 2008 Ok. Men...litt rart av en gutt å sende en mld hvor det står jeg har en boner til en annen gutt. NEI, de er ikke homser. Kanskje det er sånn fjortiser bare snakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Del Skrevet 4. september 2008 kanskje han mente "joner" ? For dette er nemlig et ord brukt for "joint" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Del Skrevet 4. september 2008 Boner er noe du gjør med et gulv som behøver en overflatebehandling,du boner det. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årets gjøk Skrevet 4. september 2008 #7 Del Skrevet 4. september 2008 Ok. Men...litt rart av en gutt å sende en mld hvor det står jeg har en boner til en annen gutt. NEI, de er ikke homser. Kanskje det er sånn fjortiser bare snakker? Dette høres ut som en sak for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lykken_* Skrevet 4. september 2008 #8 Del Skrevet 4. september 2008 Boner er de som bor på bygdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. september 2008 #9 Del Skrevet 4. september 2008 Nå har jeg definitivt blitt gammel. Jeg tenkte gulvbehandling med én gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #10 Del Skrevet 6. september 2008 I Ålesund er det visstnok de som bor på Sula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 7. september 2008 #11 Del Skrevet 7. september 2008 I Ålesund er det visstnok de som bor på Sula... hehehehe Ellers, betyr det gjerne ståp*kk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå