Gå til innhold

Hotell i Amsterdam

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til Amsterdam i november og trenger tips til sentralt og okay hotell der. Trenger ikke være all verdens standard, men må ligge relativt sentralt og være trygt. Har hørt en del positivt om Lloyd hotel, men er usikker på beliggenheten. Noen som kjenner til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også tenkt meg til Amsterdam i høst. Jeg er en fan av booking.com jeg, fin oversikt over hotellene de har + både greie og billige hoteller..

Skrevet

Anbefaler tripadvisor.com for å finne hotell. Selv bodde vi i et hyggelig, lite kanalhus som heter Hotel Orlando tidligere i år.

Skrevet

Anbefaler Vondel Hotel. Ligger rett ved parken, ikke langt fra "alt", men ikke midt i red light he he

Skrevet

søk etter hoteller som er rimelig nære leidseplein, rembrandtsplein eller dam. Mesteparten av det som skjer på kveldstid skjer rundt her. Med mindre RedLightDistrict er din greie da;) Hotel Vondel lå vi på i sommer faktisk og beliggenheten her var helt max, i tillegg at det var innmari flotte rom. Men det var firestjerners da og jeg tror normal rompris ligger på nærmere 300 euro. Vi betalte 99 euro for dobbeltrom gjennom venere.com men mistenker at det var et spesielt tilbud. Synes ikke at hotellrom burde koste særlig mer enn 100 euro for dobbeltrommet jeg; noe som opp igjennom åra har gitt oss noen få mindre hyggelige opplevelser, men 90% positive;))

November måned har heller ikke det største trykket på hotellprisene, slik at du burde ha mulighet til å komme rimelig greit ut av det:)

Fin by.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...