Gå til innhold

livredd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå er jeg livredd... og jeg vil ikke akkurat gå til noen lege med det å brette det ut.. men jeg fant en bitte liten kul på den ene kjønnsleppa mi.. virker nesten litt kviselignende, men nå har jeg ikke studert den. den er nok ikke mye større enn et knappehue.. hva kan det være?

grusomt...den gjøkke vondt..bare er der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ta det helt med ro. Det er helt sikkert bare en svullen kjertel.

Men hvis det bekymrer deg så du ikke får sove ta deg en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg livredd... og jeg vil ikke akkurat gå til noen lege med det å brette det ut..

Hvis du er livredd, må vel det beste du kan gjøre være å komme deg til legen så fort som mulig? :roll:

Er det ufarlig slipper du å bekymre deg mer, og skulle det være noe alvorlig er det jo best å begynne behandling med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt pleier stort sett bare og være en fettklump e.l., men det beste er nå, som nevnt, og reise til legen med det!

Ta med deg ei venninne, eller en annen du stoler på!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe skummelt - og hvis du virkelig bekymrer deg for det: Kom deg til legen!!!! :-?

Hva tror du leger der til for?? :roll:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har hatt noe liknende...

Og det var bare en kvise :)

Syns jeg har hørt noe tidligere om at klumper div. steder som er vonde er de som er ufarlige, men jeg ville forsikkerhetsskyld tatt en tur til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

Høres ut som en betent inngrodd hårsekk, i så fall går det over helt av seg selv. Men hvis du virkelig er redd, så synes jeg du skal ta en tur til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg forsøkte å klemme litt på den men det kom bare litt blod ut av den.. den er på siden av den ene kjønnsleppen... skikkeli ekkelt, er redd det er kreft eller noe.. men det kan vel ikke være det ettersom den er liten og kvise lignende... men det kommer ikke gult ut,eller er ikke gul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kanskje det var en slikhårsekk,slik som ble nevnt! det vokste hår ut av den.. men jeg klippet det vekk! nå er kulen noe mindre ettersom jeg klemte... hmm skikkelig ekle saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...