Gå til innhold

Sydenferie i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen min og kjæresten har tenkt seg en uke på ferie om en måneds tid. Hun vil at det skal være varmt, slik at hun kan sole seg, og gjerne bade litt. Jeg vet at hun gjerne vil shoppe litt også. Hun har tenkt litt på Side i Tyrkia, og jeg foreslo også kanariøyene. Er det varmt nok på disse stedene? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da fælt så utålmodig du er da...?

Det er fortsatt varmt i Tyrkia i oktober, men styr unna likevel. Et møkkaland.

Kanariøyene er varmt vær helt til slutten av november, men jeg ville nok valgt f eks Kypros for en oktober-ferie.

Skrevet
Det var da fælt så utålmodig du er da...?

Det er fortsatt varmt i Tyrkia i oktober, men styr unna likevel. Et møkkaland.

Kanariøyene er varmt vær helt til slutten av november, men jeg ville nok valgt f eks Kypros for en oktober-ferie.

Utålmodig? Når jeg ikke får svar på 3 dager? Javel. Den dobbelpostingen var vel dog litt unødvendig.

Jeg har egentlig samme tanker om Tyrkia, det er varmt, men et møkkaland. Nå er det dog min mor og samboeren som skal på tur, og hun har også vært i Tyrkia før, så hun synes tydeligvis det er greit. Jeg hadde dog litt lyst til å komme opp med et bedre alternativ.

Kypros? Er det varmt på høsten da? Jeg aner ikke noe om Kypros, så fortell gjerne litt mer.

Skrevet

Hva med Sharm El Sheikh? Shoppingen kan være litt slitsom pga selgerne, men er nok å bruke penger på :). God mat til rimelig penge og veldig bra snorkling/dykking om de liker det.

Skrevet
Utålmodig? Når jeg ikke får svar på 3 dager? Javel. Den dobbelpostingen var vel dog litt unødvendig.

Jeg har egentlig samme tanker om Tyrkia, det er varmt, men et møkkaland. Nå er det dog min mor og samboeren som skal på tur, og hun har også vært i Tyrkia før, så hun synes tydeligvis det er greit. Jeg hadde dog litt lyst til å komme opp med et bedre alternativ.

Kypros? Er det varmt på høsten da? Jeg aner ikke noe om Kypros, så fortell gjerne litt mer.

Det er jo ikke slik at man kan kreve svar på sine spørsmål, slik du bortimot gjør... :)

Kypros ligger jo i nærheten av de tyrkiske feriestedene, så det er samme klima. Jeg har vært 2-3 ganger på Kypros i okt, og det har vært veldig varmt(og godt). Har vært i Fig Three Bay(på parferie), der er det mye roligere enn heisa-stedet Ayia Napa, som er et ungdomssted(3-4 km mellom stedene). Anbefaler Kypros/F.T.B. på det beste. Flotte strender, og selv om det er roligere er det massevis av restauranter/barer langs hovedgata.

Skrevet (endret)
Det er jo ikke slik at man kan kreve svar på sine spørsmål, slik du bortimot gjør... :)

Nå er det slik på dette forumet at det som er lagt inn sist står øverst (naturlig nok). Når ingen har sett tråden din på et par dager er det dermed svært liten sjanse for at de kommer til å gjøre det heller. Den eneste muligheten man da har til å få svar på spørsmålet sitt er da enten å dytte tråden oppover i håp om at noen får øye på den, eller så må man lage en ny tråd.

Hvis du føler at jeg krever svar på spørsmål skjønner jeg ikke helt hvorfor du gidder å skrive her.

Forøvrig kan vi gjerne holde oss til trådens tema heretter.

Endret av Lady Lovelace
Skrevet
Hva med Sharm El Sheikh? Shoppingen kan være litt slitsom pga selgerne, men er nok å bruke penger på :). God mat til rimelig penge og veldig bra snorkling/dykking om de liker det.

Er selgerne like slitsomme som de er i Tyrkia? I så fall vet jeg ikke om det er bedre alternativ, men takk for forslaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...