Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvilken mascara bruker du og er du fornøyd? Hva er eventuelt din favorittmascara? Jeg bruker Max Factor Masterpiece Max og er veldig fornøyd Er det forresten noen som vet om Clinique Lash Power virkelig kan fjernes med bare varmt vann?
Kamelia83 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 De jeg har vært mest fornøyd med er Dior Diorshow og Chanel Inimtable
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 De jeg har vært mest fornøyd med er Dior Diorshow og Chanel Inimtable Er det gummibørste på Chanel Inimitable, slik som på Max Factor sin?
Mischa Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Max Factor Masterpiece Max er favoritten om dagen!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Nå bruker jeg Masterpiece MAX og Dior, veldig bra begge to.. MEN alltid på jakt:)
Hilde Christina Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker to forskjellige.. Begge fra Clinique High Impact på "normale" dager, Lash Power på dager som er lange eller hvor jeg trenger noe som varer lenge. Veldig fornøyd med begge to!
Essie_ Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Har brukt DiorShow ca 1 år og vært fornøyd, men har nå kjøpt meg MaxFactor Masterpiece Max og er kanskje enda mer fornøyd. Litt OT, men noen som vet om Masterpiece Max fåes som vannfast mascara?
Gjest Raptuza Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Ein mascara eg vant frå Yves Rocher. Veit ikkje kva den heiter. Den klumpar litt.
laperla Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Har forelska meg litt i den Two brush fra Guerlain. Den får jeg veldig lange vipper med volum med. Også har en også Double wear fra Estee Lauder. Som en kan vaske bort med varmt vann. Holder hele dagen og natta om det så skulle være. Gir også fine og lange vipper. Eneste jeg kan sette fingern på er det at huden rundt øyene får kjørt seg litt. Har anskaffa meg den nye Sumptuous fra Estee Lauder. Den skal visst gi masse volum. Som sagt, den har jeg ikke prøvd ennå. Noen andre?
Kamelia83 Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Er det gummibørste på Chanel Inimitable, slik som på Max Factor sin? Ja, det er gummibørste på den. Men mye bedre børste enn max factor sin.
Parfumfreek Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Jeg gjør som Hilly, og bruker 2 forskjellige. Til vanlig bruker jeg Body Shop Supervolume mascara - Er kjempefornøyd med den! På veldig lange dager, hvor mascara'n skal holde seg ekstra lenge, bruker jeg Kanebo Mascara 38°C
Gjest Deception Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 Jeg varierer mellom flere. Favoritten det siste året har vært den vanlige Masterpiece-mascaraen fra Max Factor, og i tillegg har jeg alltid Kanebo 38° tilgjengelig. Akkurat nå har jeg Kanebo, Masterpiece Max (som jeg ikke liker like godt), samt L'Extreme fra Lancome, og Everlong fra YSL. Sistnevnte er helt grusom, og blir nok kastet.
villen Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Kanebo 38 grader. Og den kan virkelig fjernes bare med varmt vann.
Fantomina Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Rexina Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Masterpiece Max er favoritten hitiil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå