Gjest Revenka Skrevet 4. september 2008 #1 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker FrontPage 2003 for å lage hjemmesiden min, men vil gjerne freshe den opp litt. Finnes det et alternativ program som er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 4. september 2008 #2 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker FrontPage 2003 for å lage hjemmesiden min, men vil gjerne freshe den opp litt. Finnes det et alternativ program som er bra? dreamweaver ! http://www.adobe.com/products/dreamweaver/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 4. september 2008 #3 Del Skrevet 4. september 2008 Notepad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen mann Skrevet 4. september 2008 #4 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg benytter Dreamweaver i jobbsammeheng titt og ofte. Syntes den er ganske grei å bruke, har bla visning for design (slik at du bare ser html elementene slik de omtrent vil fremstå), kodevisning (bare html kode) eller split view (to vinduer, et med designvisning og et for koding). Nå koster jo DW en del da, så det kan være greit å også vite om gratisprogrammer Har også brukt HTML kit: HTML KIT Ett lite minus er at den versjonen jeg forsøkte ikke hadde design-visning. Men likevel ganske bra. NVU: Helt grei, hadde forskjellige visninger på samme måte som DW. NVU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå