Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Adobe CS3-programmene, og har installert disse på to PC-er. Hvordan blir det om jeg erstatter den ene PC-en med en Mac? Kan jeg fortsatt bruke samme CS3-lisensen (forutsatt at jeg først avinstallerer på den ene PC-en så klart)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bruker Adobe CS3-programmene, og har installert disse på to PC-er. Hvordan blir det om jeg erstatter den ene PC-en med en Mac? Kan jeg fortsatt bruke samme CS3-lisensen (forutsatt at jeg først avinstallerer på den ene PC-en så klart)?

Du har lov til å ha 2 kopier av programmet installert slik du har det nå, men du kan ikke ha både en windows og en macintosh versjon installert samtidig.

Det er kreves også forskjellig serienummer for windows og macintosh.

Hvordan har du kjøpt programmet? Som standardpakke, eller under en lisensavtale?

Skrevet
Hvordan har du kjøpt programmet? Som standardpakke, eller under en lisensavtale?

Hmmm, si det. Er jobben som har kjøpt for meg.

*grønn*

Æsj, hvis ikke det går å ha den ene installasjonen på en PC og den andre på en Mac må jeg bare glemme Mac-overgangen på den bærbare datafronten :(

Takk for svar :)

Skrevet

Nå kan du jo kjøre en bootcamp versjon eller en Windows versjon på en Mac maskin og dermed kjøredin CS3 på Mac maskinen på den måten ville jeg tro, men skal ikke garantere dette..... Ville derfor undersøkt med dem som virkelig kan Mac inne på et visst Mac1 . no forum!

Håper du finner en løsning som fungerer for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...