Gå til innhold

Hvor mye koster....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler å kjøpe sko og undertøy...

Er det noen som vet om sko som er gode og ikke alt for dyre???(har ganske store ben..7,5)

Hvor mye bør jeg regne med å betale for undertøy??

Takk for alle svar..

Mary

hoppe.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Mary den 2002-02-24 14:21 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Mary den 2002-02-24 14:21 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sko kan du jo kikke etter på skoringen eller noen av de andre sko-kjedene. Det som er litt dumt der er at det er vanskelig å finne sko hvis du skal ha offwhite farge. De fører stort sett bare helt hvite sko.(min erfaring iallfall)

Undertøy kan du jo også se etter på henne& maurits, Lindex osv. Jeg kjøpte mitt på brudesalongen og betalte 690+ strømpene..

håper du fnner noe. lykke til!

viwi

-gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-24 14:35 ]

Skrevet

Euro-Sko hadde off-white/champagnefargede sko (en skomodell), og skulle få inn en til. De som de hadde inne kostet 500,-. I brudesalonger koster skoene gjerne rundt 8-900 kr (eller mer).

Skrevet

Takk...

Håper fortsatt på flere svar.

icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg kjøpte skoene mine på Park Sko (kjedeforretning) for 29,-, disse hadde kostet 399,-. De hadde relativt stort utvalg i både store og små størrelser. Gode sko å gå i, det er viktig. Ellers betalte jeg 340,- for en kryss-bh på brudesalongen. Regner med å kjøpe truse + strømper på en billigkjede som H&M eller Lindex e.l. til et par hundre kroner. Går en spesialforretning, vet de å ta seg betalt.

Skrevet

Jge er på utkikk etter sko og undertøy selv, så det var godt du kom med det sp.m icon_smile.gif

Skrevet

Jeg kjøpte meg sko i dag. Offwhite/kremhvit - hva man enn kaller det .. på Sko-ringen på det senteret på andre sida av gata for Buskerud Storsenter. De kostet 399 kr icon_smile.gif

Undertøy .. det spørs jo litt på hva slags du er ute etter .. det finnes jo i alle prisklasser icon_smile.gif 12

Gjest KristinK
Skrevet

De har fine sko på Krokstadsenteret (senteret tvers over gata for Buskerud Storsenter). Disse koster 400 og 500 kr.

Min erfaring er at de aller fleste vanlige skobutikker har brudesko. Selv er jeg avhengig av gode sko, så jeg ender vel opp med å kjøpe de i brudesalongen.

Når det gjelder undertøy spørs det jo helt hva man skal ha. Vanlig undertøy kan man få billig i vanlige butikker, men skal man ha torsolette koster det jo en god del mer.12

• 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 24.2.2002 den 14.20, Mary skrev:

Mangler å kjøpe sko og undertøy...

Er det noen som vet om sko som er gode og ikke alt for dyre???(har ganske store ben..7,5)

Hvor mye bør jeg regne med å betale for undertøy??

Takk for alle svar..

Mary

hoppe.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Mary den 2002-02-24 14:21 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Mary den 2002-02-24 14:21 ]

Kommer jo an på hva du vil ha?? 

Anonymkode: c5a4b...0b1

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo an på hva du vil ha?? 

Anonymkode: c5a4b...0b1

Regner med at de fant ut noe i og med at dette er en tråd fra 2002! Gratulerer!

Anonymkode: 3cb98...dea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...