Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mennesker synes dette er bra?:

Valgte en mindre kjent sang bevisst. mye morsommere!!

Alle sangene er helt like og inneholder de samme klsijene.

Når det gjelder klær og hår er kommentar overrflødig!

Kjenner du noen som likte/liker modern talking?

Hvorfor likte du/de modern talking?

Hører denne hjemme på generell debatt eller skråblikk og generaliseringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Det var jammen lenge siden sist ja... Jeg likte dem ikke, men de var nå bare ett av flere dusin slike drittband på 80-tallet. Bare festlig å se igjen nå.
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Herregud! Mamma likte dem og pleide å spille dem i bilen. Jeg har alltid syntes det var forferdelig. Men det verste var da jeg så dem på tv, og oppdaget for første gang at de var menn! Jeg var helt sikker på at det var damer!

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20 årene, samboeren min er i slutten av 20 årene, vi synes fortsatt de har bra musikk :sjenert:

Men det er nå oss da :ler:

Skrevet

Eg syns det er kuult, skikkeleg 80-tals :)

Gjest antigartner
Skrevet

He he!

Det var forferdelig dårlig på -80-tallet og det er hysterisk dårlig nå. Ikke engang i retro-sammenheng er dette ok!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hehe, jeg og broren min hadde dilla på Modern Talking en sommer på slutten av 90-tallet : :grinele:

Skrevet
Hehe, jeg og broren min hadde dilla på Modern Talking en sommer på slutten av 90-tallet : :grinele:

Jupp, søsteren min og jeg også!

Skrevet

Hører melodien i bakgrunnen nå! Herlig! Hele stilen er skikkelig 80-talls. Herlig å minnes for oss som var der da det skjedde.

De ga jo ut en litt mer oppdatert cd på slutten av 90-tallet. Den har jeg og både jeg og gubben hører den med jevne mellomrom!

Skrevet

Huskar at eg syns musikken deiras var ok, men eg likte ikkje looken. Særlig den fake knallbrune ansiktsfargen....Lurar på åssen dei ser ut i dag??...

Skrevet

den sangen liker jeg hihi... men mener jeg har hørt en mer hip versjon av den hehe. er bare 21 år og husker de kom med en cd når jeg var rundt 12 eller noe. vennegjengen digget de stort jah hehe

Skrevet

De ER 80-tallet. -Og 80-tallet gikk vel ikke inn i historien som det mest smakfulle som har eksistert.........Men vi som var tenåringer på 80-tallet, vi kan vel ikke annet enn å se de med nostalgisk blikk og MIMRE

Rosa leggins, høysåtehår osv er vel heller ikke drittlekkert akkurat?

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg liker dem! 80-taller er det beste musikktiåret noen sinne!

Skrevet (endret)

Jeg kunne ikke fordra dem på 80-tallet og blir fortsatt like overrasket over at noen likte dem Hadde en venninne som var litt småfan, men aner fortsatt ikke hvorfor.

Kjedelige sanger og kjedelig image.. men likevel et godt bilde på hvor utrolig mye dårlig som også ble gitt ut på den tiden. Greit at de blir husket.

Endret av absinthia
Skrevet

Sangeren var kjempepen å se på. Syns jeg iallefall! :strix: Kanskje det er litt derfor de var populære? Og denne sangen husker jeg godt. Hørte den masse (selv om jeg var lita da)

Skrevet
Hva slags mennesker synes dette er bra?:

Valgte en mindre kjent sang bevisst. mye morsommere!!

Alle sangene er helt like og inneholder de samme klsijene.

Når det gjelder klær og hår er kommentar overrflødig!

Kjenner du noen som likte/liker modern talking?

Hvorfor likte du/de modern talking?

Hører denne hjemme på generell debatt eller skråblikk og generaliseringer?

Det er (var) funky beats her, og det var en annen tidsepoke, samfunnstrender, mote, politisk og økonomisk samfunnsbilde, og Madonna var ung og hot.

Jeg forstår ikke at du ikke kan forstå at dette var populært. Sangen og gruppen er et interessant og morsomt møte med fortiden - det som har vært. Nå ser vi alle framover og lærer av våre handlinger.

Skrevet
Sangeren var kjempepen å se på. Syns jeg iallefall! :strix: Kanskje det er litt derfor de var populære? Og denne sangen husker jeg godt. Hørte den masse (selv om jeg var lita da)

Dette er den jeg liker best. Blir supernostalgisk. :rødme:

Skrevet

Jeg har faktisk lastet ned en Modern Talking mix - dritbra! Litt ny beat, helt konge å trene til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...