DDuck Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hei eg tenkte å starte på den såkalte spis deg slank-kuren og lurer på om det er noen som har erfaringer med den? Har dere tips til måltder slik at de kke blir kjedelige? Og hva er det som er fy-fy og hva er OK? Takk på forhånd
Gjest Magica de Spell Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Her står nok det meste du lurer på.
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg skjønte ikke så mye der inne jeg.. Det var så mange forskjellige dietter der så jeg klarte ikke å skille helt hva som er hva der...
light Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 du bør kjøpe en bok om emnet og ta en lege sjekk før du prøver dette. kan være farlig for kroppen med så mye fett.. mn jeg anbefaler deg å prøve. virket godt på meg:)
DDuck Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg hører bare folk som er fornøyd med det Hvilken bok bør jeg ha? Regner med det finns mange om emnet...
light Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 har selv atkins boka, på engelsk, den norske skal vist være dårli oversatt. kan jo begynne med den å finne en som passer bedre senere når du vet litt hva du hva du liker og ikker liker med atkins. kan jo og gjøre den din.. når d gjelder oppskrifter er d en mange oppskrifter på den siden magica de spell la ut. lavkarbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå