Gjest Elize Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg og min samboer skal kjøpe en seilbåt (en modell) til min far i julegave. Vi hadde funnet en kjempefin på qxl og vi kjøpte den, men så ble det noe tull med betalingen og vi fikk ikke den Nå har vi lett lenge etter en ny, men vi finner ikke. Noen som kan hjelpe oss? Det hadde vært den perfekte julegaven.
mia83 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg og min samboer skal kjøpe en seilbåt (en modell) til min far i julegave. Vi hadde funnet en kjempefin på qxl og vi kjøpte den, men så ble det noe tull med betalingen og vi fikk ikke den Nå har vi lett lenge etter en ny, men vi finner ikke. Noen som kan hjelpe oss? Det hadde vært den perfekte julegaven. Har du prøvd på Ebay? Eller i hobbyforretninger som selger radiostyrte leker?
Concertina Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hobbybutikker er nok stedet - hvis du bor i nærheten av Oslo så anbefales Hobbyland på Strømmen, de har vanvittig godt utvalg i både radiostyrte biler/båter/tog og modellstæsj (mye bedre enn de to butikkene i samme kjede i Oslo).
Gjest Elize Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar. Men jeg tenker på en modellbåt i tre som skal stå på en hylle hos faren min. Men får lete llitt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå