Gjest GjesteFrida Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg lurer på en ting, hvordan får jenter slik sprettrumpe som er på den linken under? Er det bare trening med vekter eller er det silikonimplanter? Jeg vil også ha! http://www.break.com/pictures/sexy-shorts-hot-ass566032.html
Gjest Portis Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Har vel litt med gener og kroppsbygning å gjöre også vil jeg tro. Så det er nok ikke alltid at kosthold, trening og evnt silikon ender opp med et slikt resultat
Gjest Pupsilure Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg tror det har med gener å gjøre.... Har et par venninner med nesten sånne, og de har ikke gjort noe spesielt.
Gjest GjesteFrida Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Det er feigt, er det ikke mulig for oss dødelige å få slik rumpe med mye trening?
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Rumpa er en muskel som trenger mye motstand, har jeg hørt et sted. Tunge vekter er stikkordet. Om du får sprettrumpe vet jeg ikke, men du forebygger "siging" når du blir eldre
pittie Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg gjør ingenting men er født med det, men har sett at når jeg har gått inn for å trene rumpemusklene blir den fastere og kanskje litt spenstigere? 1
Regndråpe Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hvordan trener man rumpa på en best mulig og mest effektiv måte da?
pittie Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 (endret) Fins mange fine øvelser, jeg anbefaler http://www.iform.no/pub/art.php?id=45 og generelt øvelser/teknikker man finner på iForm. Veldig bra side om man skal begynne med styrke. Edit: skrivleif Endret 4. september 2008 av pittie
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Dype knebøy med ordentlig tunge vekter pleier å anbefalles til de som vil trene rumpe og lår. Skal man se resultater, må man midlertid spise nok proteiner og trene med tunge nok vekter. Jenter gjør sjelden noen av delene. Skikkelig sprettrumpe er det dog umulig å trene seg til hvis man ikke har den type kroppsbygning fra naturens side.
SnillMito Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Gener og alder hjelper, men de aller fleste kan trene seg til noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå