Gå til innhold

Dette går ikke lenger....

Anbefalte innlegg

Gjest MIZVIKKI
Skrevet

jeg er en skilt alene mor med 2 barn.... jeg har en kjæreste jeg elsker men som ikke viser noe interesser for " oss" i det heletatt !!

jeg har fri 1 dag i uken og da liker jeg å komme meg ut litt og finne på ting og kose meg når jeg har barne fri..... men kjæresten min vil ikke det, alt er bare " det samme " for han. vi sitter hver kveld å bare glor på film,eller så leker han seg med politi skanneren og nå det nye: iphone telefonen han sitter å trykker på i evigheter og det ikke er de tingene så surfer han internett..... vi sier knapt et eneste ord til hverande og all kosen og berøringen er gått ned betrakktelig. Sex er noe som er blitt mindre av også.... han sier han elsker meg og det tror jeg han gjør...men han tar meg for gitt, det er jeg sikker på..

jeg har tatt opp dette her med han 3 ganger nå, om at jeg trenger mer komunikasjon og at vi finner på ting sammen,romantikk oftere sex. mm. eneste han sier er "sorry da, det var ikke meningen" og så får jeg en klem... men allerede neste dag er det glemt.....

jeg føler jeg er i et forhold med meg selv... jeg er ensom, han ser ikke på meg lenger når vi snakker heller så jeg føler at med ingen komunikasjon,øyekontakt,kvalitets tid,sex osv så hva er vittsen ???

jeg tror jeg er bare tidsfordriv for han...

i dag har jeg min faste jente dag med min søster men hadde mest lyst å være hjemme og vente på kjæresten siden jeg har barne fri dag... finne på noe,kose oss og virkelig få kontakt med hverandre igjen. så når jeg ringte og tok en spansk en, og sa at det kunne være det ikke ble en jente dag og om han da ville finne på noe med meg, så fikk jeg til svar at han ville bare sitte forran tv og se film..... når jeg hørte det så ten kte jeg " greit, da får du gjøre det..........alene, jeg går heller ut med min søster og spiser og koser oss" har aldri vært mindre fristet til å tilbringe tid med kjæresten min enn i dag!!

jeg er på randren til å gi opp og gå ifra han !!!!

om han ikke viser meg mer oppmerksomhet,snakker mer (eller i det hele tatt) med meg,sex osv.. altså i sin helhet, viser mer interesse for dette forholdet i stedet for data,dippedutter og tv så GÅR JEG !!!!!!!!!!!

voldsomt så han satte pris på meg i begynnelsen og så meg in i øynene når vi snakket, vi hadde god komunikasjon og ofte sex, vi fant på ting og alt var topp.

om han ikke viser en forandring nå og holder seg til forandringen så orker jeg ikke mer, føler meg så ensom i forholdet, kan jo like godt bare være singel jo...

han sier jo faen knapt et ord til meg, for opptatt med pc,tv,duppeditter osv.

huff, jeg vet dette ble rotete skrevet, men måtte bare få ut frustrasjonen min, for det nytter jo ikke å snakke med han om dette her, for det har jeg prøvd og det synker jo ikke in.. blir ikke tatt på alvor...

sukk, nei, jeg får vel gå å gjøre meg klar til jente dagen her nå.. takk for at dere lyttet...

hilsen ensom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man holder ut i lengste i håp om at det skal ordne seg. Det gjør det sjeldent hvis ikke den andre parten skjønner alvoret. Derfor må du få han til å skjønne at du kommer til å forlate han om han ikke gjør noe med situasjonen.

Ut fra det du forteller har du alt å vinne på at det blir slutt om det ikke skjer noen forandringer.

Gjest MIZVIKKI
Skrevet

ja, er enig der.... skulle bare tro at dersom "han" elsker meg som han sier så ville han tatt megnår jeg forklarte hvordan jeg følte det og at jeg ikke klarer å leve slik, er jo ikke tom prat fra min side, spøker ikke om slikt.... så hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor - hvorfor skjerper han seg ikke...... er han ikke så glad i meg likevel? er jeg bare tidsfordriv?

Gjest MIZVIKKI
Skrevet
ja, er enig der.... skulle bare tro at dersom "han" elsker meg som han sier så ville han tatt megnår jeg forklarte hvordan jeg følte det og at jeg ikke klarer å leve slik, er jo ikke tom prat fra min side, spøker ikke om slikt.... så hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor - hvorfor skjerper han seg ikke...... er han ikke så glad i meg likevel? er jeg bare tidsfordriv?

skrive feil: " elsker meg som han sier so ville han tatt meg alvorlig....."

Gjest gjest - maren
Skrevet

Jeg forstår hva du mener og kan trygt si at jeg hadde ikke funnet meg i det.

Om han elsker deg så burde dine følelser og behov være mer viktig for han å vedlikeholde enn å glo på tv,data og dippedutter som du sier.

Jeg tror han er gått lei eller rett å slett tar deg for gitt, hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å snakke med han en siste gang og dersom han da ikke viste noe interesse for forandring og "dere som par" så ville jeg pakket sakene hans og sagt farvel. Da fortjener han deg ikke!

Lykke til.

Skrevet

Jeg lurer på hva det er du elsker med mannen? Av og til er det sånn at vi er utydlige i def av å elske.

Vet ikke hvordan det er med deg, men for min del så elsker jeg en person pga de gode egenskapene han har. Deriblandt egenskaper som går på hvordan han behandler meg.

Jeg vil råde deg til å ikke la noen bruke av tiden din, som du ikke har utbytte av. Er sikker på at du ville hatt det mye kjekkere sammmen med venninner, eller andre festlige mennekser, enn en "kjæreste" som du knapt får et ord ut av. Hva hadde du gjort om venninna di kom på besøk og oppførte seg slik???

Lykke til , det er bare du som bestemmer hvor langt strikken skal strekkes.

Skrevet

Du er da heldig - om du ser han, mener jeg.

"Min" hverken ser jeg eller hører jeg fra. Prøver jeg å si noe om at jeg ikke akspeterer dette sier han at da tror han at vi kan finne noe annet hver for oss....HVA ER PONGET?? Med å fortelle det. Vi lever jo allerede atskilte liv. Helt ubegripelig. At det finnes slike mennesker. Drittsekker!

Skrevet

"Min" hverken ser jeg eller hører jeg fra. Prøver jeg å si noe om at jeg ikke akspeterer dette sier han at da tror han at vi kan finne noe annet hver for oss....HVA ER PONGET?? Med å fortelle det. Vi lever jo allerede atskilte liv. Helt ubegripelig. At det finnes slike mennesker. Drittsekker!

Så gå, da. Det er ikke såååå vanskelig. Særlig ikke når man sier at det er ubegripelig at det finnes slike drittsekker som din kjæreste.

Skrevet
Så gå, da. Det er ikke såååå vanskelig. Særlig ikke når man sier at det er ubegripelig at det finnes slike drittsekker som din kjæreste.

Fordi det at det er ubegripelig gjør at jeg ikke forstår noenting.. han tar ikke til seg noe kritikk, svarer ikke på spørsmål, gjør det slutt når JEG gjør det slutt, og fortsetter når jeg fortsetter. Helt ubegripelig. Jeg får ikke tak på noenting.Grusomt. Enten er han ond, eller helt uten empati....

Jeg vet jo at jeg bestemmer for det er jo jeg som er pådriveren til alt. Men det var han som ville ha barn og gifte seg med en gang. Ubegripelig!

Men det var ikke meningen å kuppe tråden til ts. Men vi er flere som opplever noe lignende ja....hvorfor gjør de det?? Hva slags mennesker er dette her?? Ubegripelig!

Skrevet
Fordi det at det er ubegripelig gjør at jeg ikke forstår noenting.. han tar ikke til seg noe kritikk, svarer ikke på spørsmål, gjør det slutt når JEG gjør det slutt, og fortsetter når jeg fortsetter. Helt ubegripelig. Jeg får ikke tak på noenting.Grusomt. Enten er han ond, eller helt uten empati....

Jeg vet jo at jeg bestemmer for det er jo jeg som er pådriveren til alt. Men det var han som ville ha barn og gifte seg med en gang. Ubegripelig!

Men det var ikke meningen å kuppe tråden til ts. Men vi er flere som opplever noe lignende ja....hvorfor gjør de det?? Hva slags mennesker er dette her?? Ubegripelig!

Og det jeg glemte å si er at mitt liv overhodet ikke interesser han heller. Sender aldri en sms eller mail, spør aldri hvordan jeg har det. Svarer ofte nei når jeg tar initiativ til noe, men likevel dilter han etter.....

Skrevet
Og det jeg glemte å si er at mitt liv overhodet ikke interesser han heller. Sender aldri en sms eller mail, spør aldri hvordan jeg har det. Svarer ofte nei når jeg tar initiativ til noe, men likevel dilter han etter.....

Og spør jeg om hvordan han har hatt det eller gjort..så er svaret fint og alt er ok. Aldri en beskrivelse av hva han har gjort, eller hva han har opplevd....

Men hans venninnes liv får jeg høre alt om!

Huff. Beklager igjen.

Orker ikke mer.

Gjest sunnydiva
Skrevet

Huff, jeg forstår veeeldig godt hva du mener og hvordan du har det.

Det er synd at han ikke forstår at hans oppførsel mot deg er sårende, jeg var i et slikt forhold hvor jeg hadde det 100% likt som deg med min x, måten han oppførte seg mot meg gjorde at jeg ble veldig usikker på han - meg - og oss, jeg var mye lei meg og følte meg utrolig ensom.

Jeg er nok redd for at dersom han ikke forandrer sin adferd mot deg så vil det bli brudd, en kvinne takkler bare så å så mye før hjertet sier stopp.

klem fra sunnydiva

Gjest MIZVIKKI
Skrevet

ja det er jo slik det har blitt nå, jeg er usikker på han og hans ønsker for fremtiden og motiv, jeg er usikker på meg- -om jeg er god nok, jeg er usikker på oss, og da blir det til at jeg spør mye "er alt bra?, hva tenker du på" og det er plangsomt i lengden for han så klart, men er jo så usikker... merker også det som du sa ja, er mye enom å nedfor for tiden og det er fordi jeg føer ikke at ting er som det skal være....sitter egentlig å bare venter på bomben.!!!

Kanskje en pause ville hjulpet, men du skjønner...han jobber som faen han da på jobb for å slippe å tenke så mye og for å få tiden til å gå og da er jo hele vittsen vekke.... vil jo at han skal tenke....tenke over hva som er viktig for han og om han er villig til å gjøre sin del for at dette forholdet skal fungere.....føler det er kun jeg som kjemper her jeg....

*snufs*

Skrevet

Hvorfor er du sammen med en drittsekk da?

Skrevet
Hvorfor er du sammen med en drittsekk da?

Fordi han bare TROR at det er slutt....noen ganger sier han riktignok at det ER slutt. Særlig når jeg spør om han mangler rygggrad.

Skrevet
Fordi han bare TROR at det er slutt....noen ganger sier han riktignok at det ER slutt. Særlig når jeg spør om han mangler rygggrad.

Vel. Jeg gir egentlig faen. Jeg vet jeg er vakker og får alltid masse respons fra menn. (Det tålte han jo ikke)Treffer dessverre ikke så mange seriøse, sikkert pga mitt utseende. Selv gikk jeg jo også etter utseendet her, trodde han var seriøs.... Der tok jeg feil. Ingen vits å i henge med nebbet.

Noe heller ikke TS bør gjøre.

Skrevet
Vel. Jeg gir egentlig faen. Jeg vet jeg er vakker og får alltid masse respons fra menn. (Det tålte han jo ikke)Treffer dessverre ikke så mange seriøse, sikkert pga mitt utseende. Selv gikk jeg jo også etter utseendet her, trodde han var seriøs.... Der tok jeg feil. Ingen vits å i henge med nebbet.

Noe heller ikke TS bør gjøre.

Jeg kalte han heller ikke kylling, men struts.

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff hørtes ut som typen min det der.. i tillegg til at en vel måned tilbake hadde et tilfelle med utroskap i fylla (ikke det at det er noe unnskyldningen i det hele tatt).

Men etter mye prat og kjefting osv. bestemte jeg meg da for å gi han en sjanse (isteden for pause, for det blir alltid bare tull). Men da skulle han virkelig gjøre en innsats, ikke bare drite i meg, men faktisk prøve litt ekstra og mer en til vanlig.

Da senest idag opplevde jeg et tilfelle av skikkelig ditching, fra før av er han jo sånn som bare skal se på film, surfe eller leke med, i hans tilfelle iPod Touch (men samme som iPhone omtrent da).

Men som sagt idag, vel på fredag hadde jeg spurt om han ville være med meg på lørdagen, men skjønte at han var litt opptatt, så sa han kunne komme til meg så sent som 10-11-12 og at vi heller kunne være oppe lenge og sove lenge dagen etter. Dette skulle han tenke på, men så forandret planene hans seg litt og han endte opp med å måtte møte søsteren på kvelden, og da hadde det nok blitt litt sent.

Men ble det noen gang noe av å møte henne, nei for hun kunne plutselig ikke allikavel og sånn. Så da ville det jo vært naturlig at han hadde ringt meg for å være med meg siden han plutselig hadde fri, men da kompisen ringte dro han heller dit (selvfølgelig med grunnen at han uansett hadde lyst å sove hjemme så da var det jo det samme om han dro til kompisen eller meg). Han lovte jo selvfølgelig at han skulle komme til meg innen kl 2 imorgen (søndag), så ringte jeg han for å sjekke om han var kommet seg hjem og sånn og for å si natta... men guess where he was..STILL! Du gjettet riktig, han skal nå da overnatte hos kompisen. Han blir da selvfølgelig kjørt hjem kl 10 så han sa han kom til å være hos meg sånn 1-2 tiden.

Men ærlig talt, jeg hadde jo invitert han først så det normale ville jo være å ringe meg før de andre hadde hatt sjansen. Det er nesten sånn at jeg tror han ditcha søsteren for å være med kompisene egentlig.

Jeg føler meg bare så jævlig kasta i søpla. Men han skulle jo seff være med meg helt til mandag kl10 da han skal møte kompisen igjen for å gå på skolen. Problemet er jo også det at hvis jeg prøver å ta det opp så blir han bare sint og truer med å gå, eller legge på eller andre ting i den retningen :(

Aner liksom ikke hvordan jeg skal få han til å lytte og gjøre noe med dette.. spesielt når han faktisk er litt på prøve (jeg skal liksom gi han the final decision på onsdag). Og per nå, så tenker jeg kanskje å vise han at det er litt alvor og be om en pause fra han til jeg sier jeg er klar (sånn at det svever litt i uvissheten for hans side), siden å gi han en real sjanse ikke hjalp noe på situasjonen.

Er det noen som har opplevd noe av det samme og klart å gjøre noe med situasjonen, som enten hjalp, eller gjorde det verre. Så vet jeg "do's and dont's"ene

Hilsen SHS

Skrevet

Jeg har vært i en tilsvarende situasjon, med en mann som var nøyaktig like fjern, treig, kjedelig, giddalaus, egoistisk, uromantisk, uengasjert og provoserende. Og jeg har ett råd til deg:

GÅ FRA HAN!

Du kaster bort tiden og energien din! Slike menn er som forvokste, bortskjemte drittunger. De vokser sjelden opp.

At han sier han elsker deg spiller egentlig liten rolle, fordi handlingene hans peker veldig tydelig den andre veien.

Hvorfor skal man kaste bort den lille tiden man har her på jorden i et forhold hvor man ikke engang føler seg elsket? Synes du ikke du fortjener å få oppmerksomhet og kjærlighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...