Gjest Gjest_Jorun_* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er en voksen dame på 47 år, fant ut at jeg sårt trenger en god hudpleieserie, men himmel å hav hva skal man velge?? Jeg ønsker en god renseserie, øyekrem , dag og nattkrem, maske / peeling, å krem for å redusere/ forebygge linjer rundt munnen. Har normal hud, litt porete kanskje, tidens tann begynner å vises , men sånn er det bare! Har lest litt om Exuviance, MD, Decleor, Jan Marini, for å nevne noen, problemet er at det er så masse produkter å velge mellom så jeg blir en smule forvirret kan man si. Ikke bor jeg i nærheten av noen hudpleiesalong heller, bor på fjellet nemlig. Derfor får jeg ikke kontaktet noen fagpersoner som kan gi meg råd og tips. Håper derfor at noen her inne kan være en engel å gi meg råd om produkter jeg bør anskaffe.
Jean Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jag kan hjälpa dig om du vill bruka medicinsk hudvård. Jag kan även tipsa dig om vissa receptbelagda preparat för att komma tillrätta med solskador och rynkor. Men då får du maila mig, samt ta med en bild av osminkat ansikte, samt beskriva om du har rosacea/lymfsjukdomar i släkten. Om du är överkänslig mot ex salicylsyra, C-derivater. Gå in på min blogg i så fall och klicka på snurrande snabel A:et MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest_Jorun_* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jag kan hjälpa dig om du vill bruka medicinsk hudvård. Jag kan även tipsa dig om vissa receptbelagda preparat för att komma tillrätta med solskador och rynkor. Men då får du maila mig, samt ta med en bild av osminkat ansikte, samt beskriva om du har rosacea/lymfsjukdomar i släkten. Om du är överkänslig mot ex salicylsyra, C-derivater. Gå in på min blogg i så fall och klicka på snurrande snabel A:et MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Tusen takk, skal gjøre det så fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå