Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny parfyme til kveld, fest, julebord og lignende.

Jeg vurderer om jeg skal satse på L Lolita Lempika, hva synes dere om denne?

Gjerne fortell om dere får skryt av denne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^

jeg elsker Lolita Lempicka 'L' ! :) Det er en av mine favoritter synes den er spennende og god.

Jeg kan ikke huske å ha fått komplimenter for den, men nå har jeg parfyme-dilla og rekker nesten ikke bruke alle jeg har..

:)

Skrevet

Kan du beskriva Lempicka-doften så som Du upplever den?

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

TS HER... jeg har bare testet den på meg en gang, klarte ikke å bestemme meg for om jeg likte den eller ikke, men kjente at det var en duft som jeg kansje kunne like, så jeg må prøve den flere ganger.

Jeg synes det luktet mye vanilje på meg, jeg liker parfymer som inneholder vanilje, det eneste kansje kunne være at jeg fikk frem litt lite av andre ting på huden min, å kansje en anelse for mye vanilje selv om det er en ingrediens jeg liker.

Skrevet

Jeg syns den lukter vanilje, kanel og appelsin, - og den er veldig varm og sensuell, søt og litt krydret, uten at den blir for tung. Synes rett og slett det er en spennende kombinasjon og en unik duft!

Til TS:

En annen dufter med litt vaniljeinnslag som jeg har fått gode tilbakemeldinger på er Dior Addict :)

Brukte den mye før og var mange som ville vite hva jeg brukte!

Skrevet

Jeg har hatt Dior addict, i en slik miniatyr flaske, den falt desverre ikke i smak hos meg. Jeg skal også sjekke Armani Code litt nermere kansje den kan være et alternativ.

Det tar sin tid noen ganger i denne parfyme jungelen.

Hva synes dere om D&G sin The One? den er vel heller kansje mere en dagdugelig duft, jeg vet ikke.

Skrevet

^

har ikke helt sansen for Dolce & Gabbana The One, har testet den et par ganger, men det er et eller annet jeg ikke liker ved den.. lurer på om jeg syns den er litt for 'floral' (dufter for mye av diverse blomster) :klø:

Gjest Gjest_juni_*
Skrevet
Jeg har hatt Dior addict, i en slik miniatyr flaske, den falt desverre ikke i smak hos meg. Jeg skal også sjekke Armani Code litt nermere kansje den kan være et alternativ.

Det tar sin tid noen ganger i denne parfyme jungelen.

Hva synes dere om D&G sin The One? den er vel heller kansje mere en dagdugelig duft, jeg vet ikke.

Prøv Armani Code! Jeg har endel parfymer, men tror den er den eneste jeg aldri blir lei av. Kan være fordi jeg passer på å ikke sløse med den da ;) Den lukter ikke godt på alle, men jeg får alltid komplimenter for den, så jeg har vel funnet min match.

Jeg syns The One luktet bare kjedelig på meg, men kan sikkert være god. Prøv også Gucci Rush, og evt. den fantastiske Gucci EDP (men pass på å ikke ha på for mye av disse!)

Skrevet

TS her. Nå har jeg vært å sniffet litt i parfymejungelen igjen. Jeg kan med en gang si at jeg skal ikke ha den blå flasken tl Lolita Lempika, den blei rett å slett for mye for meg, synes ikke den var noe særlig god.

Så da står det plutselig mellom Armani Code eller Dior Pure poison elixir.

Har dere noen meninger om disse parfymene, hva synes dere?

Skrevet

Hei hei

Vil bare si at "Hypnose" fra lancome, har en veldi fin vanilje duft. Litt krydret, men veldi go, syns jeg da.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...