Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger litt forklaring her. Det var en fyr som jeg hadde noe på gang med for noen måneder siden, jeg trakk meg ut av det og vi har holdt kontakten litt i etterkant siden vi er på mange av de samme arrangementene. det var litt rar stemning mellom oss til å begynne med, men nå er alt egentlig ganske normalt, vi tuller og tøyser igjen og snakker innimellom på msn :)

Var litt vanskelig å se ham flørte med en annen jente i helgen, men gikk egentlig greit, var jo jeg som avviste ham ;) Jeg klarte å heve meg over hele greia og oppføre meg normalt mot begge to, jenta er jo kjempe koselig, var bare litt vanskelig å se dem sitte oppå hverandre hele tiden. Og spesielt når venninnen til denne nye jenta plutselig begynte å fortelle meg om hvor mye de har snakket sammen i det siste og hvordan de sikkert vil bli sammen snart. Men alt gikk egentlig greit.

Og så plutselig ut av det blå så sa han til meg i forrigårs at når han var på vei hjem fra arrangementet så var han kjempe sliten og hadde ikke lyst til å kjøre hele veien hjem, så han hadde hatt planer om å ringe meg for å spørre om han kunne komme innom for å få seg middag og overnatte (seng/sofa), men så hadde han heller bestemt seg for å kjøre hele veien hjem.

Hva var poenget med å fortelle meg at han hadde vurdert å komme på besøk, men hadde ombestemt seg? Jeg ser ikke noen grunn til fortelle meg om det. Ble bare litt irritert av det, for da begynte jeg å se for meg hvor hyggelig det ville ha vært å ha ham på besøk. skjønner meg virkelig ikke på gutter :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fisker vel bare etter litt oppmerksomhet? Kanskje han har lyst til at du skal ønske å få han "tilbake".

Skrevet

Han likte vel ikke å bli avvist og ønsker vel at du skal ville ha ham. Selv om han nå har ny dame (eller snart) så er det aldri kjekt å bli avvist av noen.

Skrevet

Det høres ut som du vil ha ham likevel?

Eller at du ikke vil at noen andre skal ha han? :)

Skrevet

Har tenkt mye over det og vet at jeg ikke er interessert i han lenger, og jeg vil ikke ha ham heller. Men siden vi aldri var bare venner så er jeg vant til å ha nesten hans fulle oppmerksomhet, så det er bare en tilvendingssak at han ikke bare henger med meg hele tiden lenger. :) Kommer nok over det ganske kjapt. Som en venninne sa til meg når jeg sa jeg følte eg som en av disse tåpelige jentene som ikke vil ha ham, men heller ikke vil at han skal være med andre (det var når jeg første gang så han flørte med andre); "det er bare det at han "var din", det var bare dere to som hang sammen hele tiden, så nå savner du all oppmerksometen han ga deg." Klok jente ;)

Skrevet

Har dere noen anbefalinger ang hvordan jeg skal oppføre meg tilbake. Vet det er best å bare oppføre seg normalt, men er det noe mer jeg burde gjøre? Skal jeg bare ignorere det når han gjør sånt eller be ham om å slutte?

Skrevet

Hei

Hvis du virkelig ikke bryr deg om han som potensiell partner, så er det min mening at du ikke ville ha lagt så mye i en hva han sa og hvorfor. Kanskje det bare var generell chit-chat fra hans side? Kanskje han ikke mente noe mere med det enn hva han sa?

Er du sikker på at du vet hva du vil?

Hvis du har bestemt deg for at han ikke er den rette for deg synes jeg du burde gi deg selv litt til til å venne deg til tilværelsen uten så mye kontakt med denne mannen. Ta en pause fra ham, så tror jeg det blir lettere å gjenomrette et "normalt" vennskap med han.

xx Cilja

Skrevet
Hei

Hvis du virkelig ikke bryr deg om han som potensiell partner, så er det min mening at du ikke ville ha lagt så mye i en hva han sa og hvorfor. Kanskje det bare var generell chit-chat fra hans side? Kanskje han ikke mente noe mere med det enn hva han sa?

Er du sikker på at du vet hva du vil?

Hvis du har bestemt deg for at han ikke er den rette for deg synes jeg du burde gi deg selv litt til til å venne deg til tilværelsen uten så mye kontakt med denne mannen. Ta en pause fra ham, så tror jeg det blir lettere å gjenomrette et "normalt" vennskap med han.

xx Cilja

Skrevet

Burde kanskje forklare litt hvorfor det kan virke som om jeg kanskje fortsatt liker ham. Når jeg avviste han så var det fordi jeg fant ut at jeg ikke har noen romantiske følelser for ham, jeg synes han er helt perfekt og kjempe god venn, men klarte aldri å føle mer enn det. Noe som jeg synes egentlig er litt dumt, for jeg finner egentlig nesten ikke noe negativt med ham ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...