angara Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er det noen som vet noen gode? Jeg har lyst til å snuse inn så mange inspirasjoner og inntrykk som mulig. (JA, har blitt litt bridezilla) Noen filmer som er BRA, og har masse bryllupsrelatert i seg. Åh, ligge under et varmt teppe på sofaen og se masse bryllupsfilmer - høres helt fantastisk ut Jeg tenker for eksempel på disse: Muriels wedding (fantastisk morsom og snål, om håpløs wannabe-brud) 4 weddings and a funeral (her var det vel en del bryllupsrelevant? Og OK film) Runaway Bride husker jeg at jeg ikke likte noe særlig, kjedet meg nesten ihjel. Wedding planner har jeg visst sett, men husker heller ikke noe av, så den gjorde ikke noe stort inntrykk. Og så irriterer jeg meg over at jeg ikke klarer å komme på tittelen på en reality-serie om bryllup som gikk på formiddagstv her for et års tid siden. Der amerikanske par fikk noen til å hjelpe seg, med et lite budsjett gjorde de masse rart for dem, med morsomme tema. Hver episode endte selvfølgelig med at vi fikk se seremonien og hva hjelperne hadde fått til med budsjettet og ideene. Har så lyst til å se om jeg kan finne noen episoder av dette på youtube eller andre steder på nettet... Noen som husker dette programmet?
Gjest Rompetroll Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 For better or worse (skrives vel sånn..? hm..) het det programmet. Går på tv2 zebra til stadighet. Heter forresten "Hjelp, vi gifter oss" på norsk.
Gjest Gjest_:o) Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 - My big fat greek wedding (jeg liker iallefall denne veldig godt) - The wedding singer (omhandler iallefall bryllup) - My best friends wedding - Wedding Crashers - American Wedding (den 3. av American Pie filmene, kanskje ikke helt hva du leter etter)
angara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 For better or worse (skrives vel sånn..? hm..) het det programmet. Går på tv2 zebra til stadighet. Heter forresten "Hjelp, vi gifter oss" på norsk. Jaaa! takktakk
Snørose Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Mamma mia! og 27 dresses er filmene jeg kommer på i farten...
Gjest Fru Mæla Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Her er det noen: - Fire bryllup og en gravferd - Bryllup på prøve - Mitt store fete, greske bryllup - The Wedding Planer - A Guy Thing? (Mener å huske dette og var litt bryllup??) - The In Laws - Wedding Grashers - The Wedding Singer - American Pie - The Wedding - Muriel's Weding - I Now Pronounce You Chuck and Larry ( haha ) - Sex og Singelliv, The Movie - Mamma Mia! - What Happens In Vegas - 27 dresses - Mitt Bestevenns Bryllup - Runaway Bride - Rumor Has It??
angara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Åh så mange å ta av her.... har jo sett en del av dem før, men uten å interessere meg særlig for bryllupseffektene. Nå kan man kanskje se filmene med helt andre øyne! Har allerede bestilt 27 dresses på dvd...
Abigail Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Hehe, kjenner meg igjen. Ingenting bedre på høsten enn å krype under teppet med en god film og et glass rødvin. Uansett - jeg kooooser meg alltid med Brudens far. Steve Martin er ubetalelig.
Pebbles Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Var og sjekket i DVD hyllen.. disse var de jeg fant som har ett eller annet med bryllup i seg viss jeg ikke husker feil :gjeiper: a walk to remember (litt trist) hjem kjære hjem mitt store fete greske bryllup the in laws licens to wed - Bryllup på prøve just married (ikke helt bryllup, men mer etter bryllupet) guess who (mer forlovelse enn bryllup) Ellers så er det jo kommet mange forslag allerede
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Monsoon wedding! Kjempefin! Men handler om bryllup i India, da.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 BRUDENS FAR ER OGSÅ VELDIG FIN:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå