pøbelsara Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg har vært en stund på KG nå, og føler at jeg etterhvert begynner å bli litt kjent med gjestene her inne, selv om de er vanskeligere å holde styr på både fordi de heter det samme, alle sammen, og fordi de ikke har noen avatar. Her er i alle fall noen jeg har lagt merke til.... HyggeligGjest MorsomGjest VeldigMorsomGjest HysteriskMorsomGjest ...men også DusteGjest SinnaGjest: StrengGjest KverulerendeGjest Hvem husker du best? Endret 4. september 2008 av pøbelsara
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ertegjest og kranglegjest :slåss: Begge disse har postet mange innlegg på seksualitetsforumet om kvinner som bytter middag mot sex...
Humleblomst Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Tro det eller ei, jeg har av og til lagt merke til sakliggjest. Men kanskje oftere idiotgjest...
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Selvsagt, Alabama! De er jo her inn til stadighet. Jeg glemte også å nevne PatetiskMisogynistGjest :srettoy: Jeg tror at han er den mindre kjekke broren til MachoGjest
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg husker best hyggelig gjest. Jeg også. Også liker jeg MorsomGjest veldig godt.
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg har særlig lagt merke til gjest-som-lager-gode-middager, og morsom-dokurv-gjest.
Nilma Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg har særlig lagt merke til gjest-som-lager-gode-middager, og morsom-dokurv-gjest. Min favorittgjest!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Jeg husker best hyggelig gjest. *Mim* er best! *********** Det jeg undrer meg over, er tilbøyeligheten enkelte her inne har til å måtte syte og klage på gjester til enhver tid. Tro om livet deres blir bedre av sånn syting?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Også liker jeg MorsomGjest veldig godt. Kanskje det er samme gjesten som du trigges til å spre dritt om i andre tråder.
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Kanskje det er samme gjesten som du trigges til å spre dritt om i andre tråder. Betyr det et morsomgjest og patetiskmisogynistgjest er en og samme person? Dr. Jekyll and Hr. Hyde? (Kan ikke huske at jeg har vært ekkel mot andre en patetiskmisogynistgjest, nemlig . Bortsett fra at jeg ble litt forundret engang en tråd med et spørmål om en lysbryter endte med moderering og personangrep....)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Betyr det et morsomgjest og patetiskmisogynistgjest er en og samme person? Dr. Jekyll and Hr. Hyde? (Kan ikke huske at jeg har vært ekkel mot andre en patetiskmisogynistgjest, nemlig . Bortsett fra at jeg ble litt forundret engang en tråd med et spørmål om en lysbryter endte med moderering og personangrep....) Eller kanskje det betyr at du bør finne noe annet å fokusere på.
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2008 Eller kanskje det betyr at du bør finne noe annet å fokusere på. Har du noen forslag?
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2008 *Mim* er best! *********** Det jeg undrer meg over, er tilbøyeligheten enkelte her inne har til å måtte syte og klage på gjester til enhver tid. Tro om livet deres blir bedre av sånn syting? Dette er ingen syte-og-klage-på-gjester-tråd. Dette er en slags parallell til "hvem er kjendiser på KG"-tråd - bare at den handler om gjester og ikke registrerte brukere. Ingen klaging her i gården, nei.
pøbelsara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2008 Jeg husker forresten også strømpe-fetisj-gjest ganske godt. Tro h*n koste seg veldig inne på Velvære en stund...
mysan Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 Jeg har lagt merke til både hyggeliggjest og sakliggjest, samt kunnskapsrikgjest. Disse liker jeg veldig godt. Den jeg ikke liker er stalkergjest. Hun bare følger etter i tråder uten å debattere, hun gjør ikke annet enn å slenge negative kommentarer om meg som person og tillegger meg meninger jeg aldri har hatt. Skyt henne!!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Men dere har jo glemt meg...! Jeg er... bridezilla-gjesten!
Gjest Nishiki Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 Jeg-prøver-og-provosere-men-får-ikke-til-gjest. Lager ofte teite tråder som blir slettet da de faller på sin egen urimelighet.
Gjest Elastica Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 Jeg husker den underholdende gjesten og nattgjesten , som forresten også er veldig morsom .
Gjest Page Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Jeg møter stadig på både sakliggjest og hyggeliggjest, og av og til drittgjest og slemgjest, men i går møtte jeg vriogvrengepåaltandresierogkveruleretilkrampatarmeggjest, og det var et litt slitsomt bekjentskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå