Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som har tips til en ansiktskrem som minsker fet/blank hud i t-sonen, spesielt på nesen? En som virkelig virker, men som ikke gjør huden tørr. Renser ikke huden. Kan jeg uansett bruke krem etter at jeg har vasket ansiktet med kun vann?
mari4ever Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Noen som har tips til en ansiktskrem som minsker fet/blank hud i t-sonen, spesielt på nesen? En som virkelig virker, men som ikke gjør huden tørr. Renser ikke huden. Kan jeg uansett bruke krem etter at jeg har vasket ansiktet med kun vann? Jeg fikk prøve på Estetique parfymeri på et supert produkt som heter pores no more av Dr. Brandt:) det er på en måte en concealer som får vekk blank hud veldig fort i t-zonen:) spør om prøve der også før du kjøper den å se om den fungerer like bra på deg som den gjorde på meg... jeg er vertfall veldig veldig fornøyd og skal kjøpe denne når jeg får råd. koster ca.700-800 kr på Estetique i norge men så den kostet litt over 200,- kr på strawberrynet.com Dette er det eneste som har funket for meg i lengden utoverdager. blir veldig blank selvom jeg har normal hud ellers
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg fikk prøve på Estetique parfymeri på et supert produkt som heter pores no more av Dr. Brandt:) det er på en måte en concealer som får vekk blank hud veldig fort i t-zonen:) spør om prøve der også før du kjøper den å se om den fungerer like bra på deg som den gjorde på meg... jeg er vertfall veldig veldig fornøyd og skal kjøpe denne når jeg får råd. koster ca.700-800 kr på Estetique i norge men så den kostet litt over 200,- kr på strawberrynet.com Dette er det eneste som har funket for meg i lengden utoverdager. blir veldig blank selvom jeg har normal hud ellers Tusen takk! Den var veldig dyr, ja... Men skal spørre etter prøve der jeg også
kitekatt Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Ja, Denne fra Guinot. Jeg sliter med blank hud, men samtidig med et stort fuktbehov. Denne er genial, gir masse fukt ogvirker også nedmattende. prøv
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Ja, Denne fra Guinot. Jeg sliter med blank hud, men samtidig med et stort fuktbehov. Denne er genial, gir masse fukt ogvirker også nedmattende. prøv Takk! Denne skal også prøves!
Gir Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg fikk prøve på Estetique parfymeri på et supert produkt som heter pores no more av Dr. Brandt:) det er på en måte en concealer som får vekk blank hud veldig fort i t-zonen:) spør om prøve der også før du kjøper den å se om den fungerer like bra på deg som den gjorde på meg... jeg er vertfall veldig veldig fornøyd og skal kjøpe denne når jeg får råd. koster ca.700-800 kr på Estetique i norge men så den kostet litt over 200,- kr på strawberrynet.com Dette er det eneste som har funket for meg i lengden utoverdager. blir veldig blank selvom jeg har normal hud ellers Har du en link? Finner den ikke og jeg også vil ha!
Jean Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Att förebygga fet T-zon, är inte bara en kosmetisk fråga utan innebörden av det hela handlar om huruvida din hudvård för övrigt fungerar. Men om det är enstaka preparat du är ute efter: http://skindeepbyjean.blogg.se/2008/july/k...on.html#comment MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Saeria Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg var veldig fornøyd med Dermalogicas oil control lotion da jeg hadde fet hud. Den holdt meg matt hele dagen.
Sekretæren Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Algotherm, men de har jeg bare fått tak i hos hudpleier. Har vært plaget med fet hud hele livet, og har prøvd MASSE. Ble generelt renere også. Så friskere ut, mer delikat.
Hilde Christina Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Jeg var veldig fornøyd med Dermalogicas oil control lotion da jeg hadde fet hud. Den holdt meg matt hele dagen. Hørt at veldig mange har gode resultater med denne ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå