MarianneE Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker for det meste en farget eyeliner, mascara, rouge, lipgloss og av og til concealer under øynene. Hva bruker du?
Gjest Gitte Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker kun mascara, øyenskygge (veldig diskré, ingen sterke farger osv) og lipgloss. Av og til eyeliner.
Gjest Portis Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har aldri pleid å sminke meg noe särlig för nå i det siste. Så hverdag, fest etc, så går det i litt eyeliner, litt öyenskygge og mascara. I tillegg kanskje litt lipgloss
Vera Vinge Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Bruker alltid maskara, øyenbrynsgelé og lipgloss (med lite eller mer farge). Men i dag har jeg også et lett lag med foundation og lys gråbeige øyenskygge. Noen ganger bruker jeg også litt leppestift under lipglossen hvis jeg vil ha mer farge.
mari4ever Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Bruker alltid maskara, øyenbrynsgelé og lipgloss (med lite eller mer farge). Men i dag har jeg også et lett lag med foundation og lys gråbeige øyenskygge. Noen ganger bruker jeg også litt leppestift under lipglossen hvis jeg vil ha mer farge. Har alltid concealer, pudder i t-zonen, brunt-svart maskara, og øyenskygger i ulike farger; brunlige, grønnlige osv:)+ rouge
Gjest Deception Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Min "hverdagsmaske" består av mascara, mineralfoundation og rouge, og helst concealer under øynene.
Gjest Lilleulv Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Foundation Concealer Øyenskygge Mascara Mørk brun eller sort kajal på våtkanten Rouge Lipgloss eller leppestift Noen ganger solpudder...
snooops Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Mineralfoundation Concealer Øyenskygge Eyeliner/kajal Mascara Øyenbrynspudder Rouge
kitekatt Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 (endret) Concealer på urenheter/ røde flekker Mineralfoundation Transparent pudder i t-sone Øyeskygge Øyebrynskygge (bruker samme øyeskyggen vanligvis, mørk brun) Kajal Mascara Rouge Lipgloss Dette er på jobb. Har jeg fri bruker jeg: Farget dagkrem Øyebrynskygge Mascara Evt. litt solpudder Endret 4. september 2008 av kitekatt
S85 Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Ingenting, bare helt vanlig lebepomade uten farge eller glans. Hvis jeg skal pynte meg går det i mascara, grå/blå/sort øyenskygge og kanskje litt pudder for å jevne ut hudfargen (tror det er det det heter). Har ikke peilibng på sånt, så jeg gjør det enkelt
mee mee Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Var faktisk litt overrasket over hvor mye mange bruker. På hverdager bruker jeg kun maskara, og av og til mineralfoundation. Og en sjelden gang nøytral øyenskygge.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker kun mascara og litt blush i kinnene.
Hilde Christina Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 (endret) Foundation, concealer, nøytral øyenskygge, eyeliner, mascara, blush og lip gloss eller leppestift Endret 4. september 2008 av Hilly
Gjest *Ulla* Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker mascara, eyeliner, øyenbrynsblyant, foundation, rouge og lipgloss. Har jeg en slapp-av-dag dropper jeg foundation.
Disco Biscuit Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker mascara,concealer,pudder, øyenbrynsblyant og litt eyeliner. (Kanskje lipgloss) Synes ikke det er spesielt mye iforhold til mange andre...
momajoja Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Mascara og foundation..rekker aldri mer om morgenen
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker svart mascara, id mineral sminke, eyeliner og kanskje litt solpudder. Har ikke tid til mer enn det om morgenen:)
Gjest Cinzano Asti Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Som oftest bruker jeg en lett flytende foundation eller mineralfoundation, concealer, en lett rouge i brunrosa toner, øyeskygge i beige/brune/gull-nyanser og sort mascara.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker kun sort mascara. En sjelden gang bruker jeg også øyenskygge, men det er nesten aldri. Men mascara MÅ jeg ha
Kamelia83 Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Bruker eyeliner, mascara, mineralfoundation, rouge, og noen ganger solpudder. Lipgloss glemmer jeg alltid selv om jeg har en drøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå