Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for det meste en farget eyeliner, mascara, rouge, lipgloss og av og til concealer under øynene.

Hva bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun mascara, øyenskygge (veldig diskré, ingen sterke farger osv) og lipgloss. Av og til eyeliner.

Skrevet

Har aldri pleid å sminke meg noe särlig för nå i det siste.

Så hverdag, fest etc, så går det i litt eyeliner, litt öyenskygge og mascara.

I tillegg kanskje litt lipgloss

Skrevet

Bruker alltid maskara, øyenbrynsgelé og lipgloss (med lite eller mer farge). Men i dag har jeg også et lett lag med foundation og lys gråbeige øyenskygge. Noen ganger bruker jeg også litt leppestift under lipglossen hvis jeg vil ha mer farge.

Skrevet
Bruker alltid maskara, øyenbrynsgelé og lipgloss (med lite eller mer farge). Men i dag har jeg også et lett lag med foundation og lys gråbeige øyenskygge. Noen ganger bruker jeg også litt leppestift under lipglossen hvis jeg vil ha mer farge.

Har alltid concealer, pudder i t-zonen, brunt-svart maskara, og øyenskygger i ulike farger; brunlige, grønnlige osv:)+ rouge

Gjest Deception
Skrevet

Min "hverdagsmaske" består av mascara, mineralfoundation og rouge, og helst concealer under øynene.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Foundation

Concealer

Øyenskygge

Mascara

Mørk brun eller sort kajal på våtkanten

Rouge

Lipgloss eller leppestift

Noen ganger solpudder...

Skrevet

Mineralfoundation

Concealer

Øyenskygge

Eyeliner/kajal

Mascara

Øyenbrynspudder

Rouge

Skrevet (endret)

Concealer på urenheter/ røde flekker

Mineralfoundation

Transparent pudder i t-sone

Øyeskygge

Øyebrynskygge (bruker samme øyeskyggen vanligvis, mørk brun)

Kajal

Mascara

Rouge

Lipgloss

Dette er på jobb.

Har jeg fri bruker jeg:

Farget dagkrem

Øyebrynskygge

Mascara

Evt. litt solpudder

Endret av kitekatt
Skrevet

Ingenting, bare helt vanlig lebepomade uten farge eller glans. Hvis jeg skal pynte meg går det i mascara, grå/blå/sort øyenskygge og kanskje litt pudder for å jevne ut hudfargen (tror det er det det heter).

Har ikke peilibng på sånt, så jeg gjør det enkelt :)

Skrevet

Var faktisk litt overrasket over hvor mye mange bruker. På hverdager bruker jeg kun maskara, og av og til mineralfoundation. Og en sjelden gang nøytral øyenskygge.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg bruker kun mascara og litt blush i kinnene.

Skrevet (endret)

Foundation, concealer, nøytral øyenskygge, eyeliner, mascara, blush og lip gloss eller leppestift :)

Endret av Hilly
Skrevet

Jeg bruker mascara, eyeliner, øyenbrynsblyant, foundation, rouge og lipgloss. Har jeg en slapp-av-dag dropper jeg foundation.

Skrevet

Jeg bruker mascara,concealer,pudder, øyenbrynsblyant og litt eyeliner. (Kanskje lipgloss) Synes ikke det er spesielt mye iforhold til mange andre... ;)

Skrevet

Mascara og foundation..rekker aldri mer om morgenen :)

Skrevet

Jeg bruker svart mascara, id mineral sminke, eyeliner og kanskje litt solpudder. Har ikke tid til mer enn det om morgenen:)

Gjest Cinzano Asti
Skrevet

Som oftest bruker jeg en lett flytende foundation eller mineralfoundation, concealer, en lett rouge i brunrosa toner, øyeskygge i beige/brune/gull-nyanser og sort mascara.

Skrevet

Jeg bruker kun sort mascara. En sjelden gang bruker jeg også øyenskygge, men det er nesten aldri. Men mascara MÅ jeg ha :)

Skrevet

Bruker eyeliner, mascara, mineralfoundation, rouge, og noen ganger solpudder.

Lipgloss glemmer jeg alltid selv om jeg har en drøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...