Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kjøpte for lenge siden en plastikkduk (ser ut som en vanlig heklet duk) Den har vært på et rom hvor det har blitt røyket over en periode. Den har fått gule nikotinflekker (tror jeg), der bretten til kanten på bordet er. Den har også fått andre flekker på seg som jeg ikke får av. Dette er en duk som kan vaskes på 30 grader, det har jeg gjort men flekkene er der like sterke og klare som før:( Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg kjøpte for lenge siden en plastikkduk (ser ut som en vanlig heklet duk) Den har vært på et rom hvor det har blitt røyket over en periode. Den har fått gule nikotinflekker (tror jeg), der bretten til kanten på bordet er. Den har også fått andre flekker på seg som jeg ikke får av. Dette er en duk som kan vaskes på 30 grader, det har jeg gjort men flekkene er der like sterke og klare som før:( Tips? Siden det er plastduk (om det er ensfarget) ville jeg latt det ligge overnatten i en svak klorin-blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå