Gjest Trimmeren Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som har gått denne turen?(turene) Jeg fikk tak i deltakerkort i MX butikken ved bystasjonen i går,og tenkte at dette hadde vært noe! Les mer på topptrim.no For å få bronsemerket: Sandviksfjellet Løvstakken Veten Sølv: ulriken storsåta Hetlebakksåta Gull: Repparåsen Gullfjellet Livarden Jeg har så utrolig lyst til å gå på alle fjellene,men har ingen partner å ha med.(ingen som gidder) Noen som er med?Har ikke lyst til å gå aleine! Jeg er ei 26 år gml jente,normalt trent,humøret på topp!hehe Skriv inn mailadressene deres om dere vil være med;) For en motivasjon det er å ha noe å hige etter,tenk så gøy det er å ha disse merkene å vise frem for familie/venner og bekjente! og tenk på de fantastiske turene,naturen og ikke minst MOSJONEN! Ja det er hardt,men for en mestring følelse det gir å komme seg opp på toppene etterhvert. Synes dette er et flott arrangement! Klippekortene fås på mx butikker,disse må taes med på hvert fjell for å få klipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå