Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid, men foreløbig trur jeg ingenting har skjedd. Nå har vi vel og merke kun "prøvd en gang" og da :)

Men så lurte jeg på, i dag da jeg var på do så merket jeg at jeg hadde en del "slim" i underlivet. (Det var jo sikkert ikke slim, men hadde en slimete konsistens!) Lurer på hva dette er? Har aldri hatt dette før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eggløsningsslim ? :klø: spørs hvor i syklusen du er da..

edit.. åh.. nå svarte jeg rett etter Mamma1, :ler: så ikke innlegget før mitt var lagt inn ;)

Endret av Ann78
Skrevet

Hvor i syklusen er du da? Sign de andre her, det kan være EL-slim, da er det i så fall bare å peise på :sjarmor:

Skrevet
Hvor i syklusen er du da? Sign de andre her, det kan være EL-slim, da er det i så fall bare å peise på :sjarmor:

Da er det nok det =D Er ikke HELT sikker hvor i sykysen jeg er siden jeg akkurat har sluttet på p piller og den greia der.

Onsdag 20. august: Siste p-pille

Fredag 22. august: Fikk mensen!

Tirsdag 26. august: Ferdig med mensen!

Så hvis dette er eggeløsning er jeg VELDIG fruktbar i dag?? :P Hehe

Skrevet

Dette er nok eggløsningsslim:)

Det kan komme veldig mye de første eggløsningene etter p-pilleslutt.

Husker selv jeg lurte fælt på hva dette slimet var..kom en stund etter p pilleslutt. Fant fort ut hva det var.:)

Legg også merke til om du har svake mensmurringer og/eller ømme bryster. Dette fikk jeg i tillegg til slimet, og kom altså når jeg hadde eggløsning.

Skrevet

Okay, skal følge med på dette :) Når dere snakker om mensmurringer mener dere da når det "bobler" litt i magen?

Dette er nok eggløsningsslim:)

Det kan komme veldig mye de første eggløsningene etter p-pilleslutt.

Husker selv jeg lurte fælt på hva dette slimet var..kom en stund etter p pilleslutt. Fant fort ut hva det var.:)

Legg også merke til om du har svake mensmurringer og/eller ømme bryster. Dette fikk jeg i tillegg til slimet, og kom altså når jeg hadde eggløsning.

Skrevet

Man får EL-slim i dagene før EL, det skal hjelpe svømmerne å komme lettere frem til egget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...