mother_to_be?? Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg prøver å bli gravid, men foreløbig trur jeg ingenting har skjedd. Nå har vi vel og merke kun "prøvd en gang" og da Men så lurte jeg på, i dag da jeg var på do så merket jeg at jeg hadde en del "slim" i underlivet. (Det var jo sikkert ikke slim, men hadde en slimete konsistens!) Lurer på hva dette er? Har aldri hatt dette før
^^Sunny^^ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 (endret) Eggløsningsslim ? :klø: spørs hvor i syklusen du er da.. edit.. åh.. nå svarte jeg rett etter Mamma1, så ikke innlegget før mitt var lagt inn Endret 4. september 2008 av Ann78
angelou Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Hvor i syklusen er du da? Sign de andre her, det kan være EL-slim, da er det i så fall bare å peise på
mother_to_be?? Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Hvor i syklusen er du da? Sign de andre her, det kan være EL-slim, da er det i så fall bare å peise på Da er det nok det =D Er ikke HELT sikker hvor i sykysen jeg er siden jeg akkurat har sluttet på p piller og den greia der. Onsdag 20. august: Siste p-pille Fredag 22. august: Fikk mensen! Tirsdag 26. august: Ferdig med mensen! Så hvis dette er eggeløsning er jeg VELDIG fruktbar i dag?? Hehe
SummerJoy Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Dette er nok eggløsningsslim:) Det kan komme veldig mye de første eggløsningene etter p-pilleslutt. Husker selv jeg lurte fælt på hva dette slimet var..kom en stund etter p pilleslutt. Fant fort ut hva det var. Legg også merke til om du har svake mensmurringer og/eller ømme bryster. Dette fikk jeg i tillegg til slimet, og kom altså når jeg hadde eggløsning.
mother_to_be?? Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Okay, skal følge med på dette Når dere snakker om mensmurringer mener dere da når det "bobler" litt i magen? Dette er nok eggløsningsslim:) Det kan komme veldig mye de første eggløsningene etter p-pilleslutt. Husker selv jeg lurte fælt på hva dette slimet var..kom en stund etter p pilleslutt. Fant fort ut hva det var. Legg også merke til om du har svake mensmurringer og/eller ømme bryster. Dette fikk jeg i tillegg til slimet, og kom altså når jeg hadde eggløsning.
angelou Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Man får EL-slim i dagene før EL, det skal hjelpe svømmerne å komme lettere frem til egget
flickan Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Du kan lese om det her på pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå