Engel Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Må bare høre hvordan det går med dere andre som skal gifte dere i 2004. Siden jeg egentlig skulle ha giftet meg til lørdag etter den orginale planen, før vi ble nødt til å utsette det et år, er jeg litt småtrist. Derfor prøver jeg å planlegge litt sånn smått for neste år. Derfor lurte jeg litt på hvor mye dere andre har gjort? Vi har ikke engang bestemt datoen eksakt ennå, det hele er litt svevende... men vi må vel snart komme i gang, og kanskje begynne å bestille lokale og fotograf og sånt. Og så må jeg finne kjole... Har jo god tid da, men det ser jo ut til at det kan være lurt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken ikkje innlogga Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Hihi, du er ikkje den einaste som gledar deg! Klarer nesten ikkje å tenke på noko anna enn bryllaup for tida Stakkars kjærasten min... men eg har sagt at han skal vere glad at eg ikkje snakkar om det på langt nær så mykje som eg tenkar på det! Det vi har i boks: * bestemt oss for kyrkje (ikkje tinga den enno, der er kanskje 1 bryllaup der kvar sommar, så det hastar ikkje) * tinga selskapslokale, sett på menyforslag Hm, ikkje så mykje enno altså. Men i hovudet mitt foregår mykje planleggjing :D Kva slags bukett? Musikk? Fotograf? Frisør? Når er det eigentleg akseptabelt å byrje å sjå på kjole? Er redd brurebutikken vil sjå ut som dette viss eg troppar opp der og seier eg skal gifte meg 14.august 2004! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2004 Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei jenter! Vi skal også gifte oss i 2004, nermere bestemt 7. august. Vi har ikke så mye på plass enda, men foreløpig er kirken og festlokalet bestilt, samt at avtalen med fotografen er i boks. Vi har også snakket med en kokk som skal lage maten, og han ville gjerne ta oppdraget. Nå er det invitasjoner som tar opp mye hjerneaktivitet, men det er på planleggingstadiet enda. Mye annet er under planlegging, men jeg kan si at følgende er klart "i hodet": Brudekaken, brudebuketten, transport til festen, hotell bryllupsnatten, forlovere og pakkeåpnere. Det er alt jeg kommer på i farten. Lykke til alle sammen i planleggingen!! :D Hilsen Brud2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja04 Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Heisann Vi skal etter planen gifte oss 24.juli 2004. Men jeg er litt skjelven da kirken ikke tar i mot bestillinger før 1.oktober (ganske populær kirke) og lokalet for festen helst bør bestilles i sommer. Ellers tror jeg vi skal klare å få dette i boks - krysser fingrene. Jeg har lyst til å begynne å se etter kjole, men jeg synes det er litt vanskelig for jeg vet jo ikke hva som evt passer min figur (ser ikke ut som noen prøvedukke akkurat). Noen tips? Dessuten er det våre foreldre som skal betale for herligheten, er det da de som skal sende ut innbydelsene også? Dette ble litt rotete, men jeg regner med vi blir gifte :D Hilsen gifteklar Maja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. juni 2003 #5 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei jenter! Vi skal også gifte oss i 2004, nermere bestemt 7. august. Vi har ikke så mye på plass enda, men foreløpig er kirken og festlokalet bestilt, samt at avtalen med fotografen er i boks. Vi har også snakket med en kokk som skal lage maten, og han ville gjerne ta oppdraget. Nå er det invitasjoner som tar opp mye hjerneaktivitet, men det er på planleggingstadiet enda. Mye annet er under planlegging, men jeg kan si at følgende er klart "i hodet": Brudekaken, brudebuketten, transport til festen, hotell bryllupsnatten, forlovere og pakkeåpnere. Det er alt jeg kommer på i farten. Lykke til alle sammen i planleggingen!! :D Hilsen Brud2004 Da skal vi gifte oss samme dag! Synes du har gjort skrekkelig mye - hos oss er kirke og festlokale reservert, punktum! Ja, og så forlovere, da. Begynner med mer "skikkelig" planlegging til høsten. Det blir morsomt å diskutere med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 5. juni 2003 #6 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi gifter oss 14.august neste år Foreløbig er det kun datoen som er 100% sikker. Vi vet mer om hvor vi skal være geografisk her i landet en gang i neste uke. Skal ut å prøve kjoler nå i sommer, for å finne ut hva som kler meg. Skal sy kjolen selv, så jeg trenger litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2003 #7 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg gifter meg med min drømmeprins gjennom hundre år 29. mai. Vi har ordnet: Kirken Lokalet Forloverne Toastmasteren Prosesjonsmarsjen Inngangsmarsjen Utgangsmarsjen Prosesjonen er klar Brudekjolen er bestilt Bryllupskaka er klar Overnatting på hotell er bestilt Menyen er så godt som klar Vi har stort sett alt vi trenger til åpen bar Gjestelista Alt av trykksaker er ferdig bestemt, gjenstår bare å få de trykket Fotografen er klar Videofilming er bestilt Brudepikekjole og våre tiaraer er kjøpt Gaveåpnerne er klare Kakebakerne er klare ja, det var det jeg kom på i farta....... har fått gjort litegrann, ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. juni 2003 Oi! Blir nesten stressa jeg! Tror jeg må vise dette til min kjære, så kanskje han skjønner at vi snart må få hovedtrekkene på plass. Vi har ikke engang bestemt oss for om vi skal vies kirkellig eller borgelig.... Vet bare at vi skal gifte oss i slutten av mai eller begynnelsen av juni. Men nå i august skal vi på ferie i Brasil, og de håper jeg å kanskje kunne gjøre et brudekjolekupp. De har et helt annet prisnivå der enn her. Kikker og tenker ganske mye da, tror jeg vet hvordan bordpynten blir, så fremt min kjære er enig i mine ideer... Men begynner jeg å snakke om sånt allerede nå så tror jeg han får hetta... Han er ikke så glad i å planlegge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei Vi skal gifte oss 21.08.04. Vi har bestilt kirke og lokale. De som skal stå for maten skal vi ha en samtale med i september/oktober - etter at de er ferdige med årets brylluper. Lager invitasjonene selv, har nå funnet ut hvordan de skal være. Er også nesten ferdig med bordprogrammet og kirke heftet. Ellers har vi ikke gjordt så mye, føler at vi har god tid. Begynner nok for alvor etter sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2003 #10 Del Skrevet 5. juni 2003 Begynner nok for alvor etter sommeren. He he he ja det er første gangen jeg ønsker sommeren var over før den har begynt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 5. juni 2003 #11 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi skal gifet oss 4 september neste år. Vi har bestemt hvilken kirke og hvor festen skal være. Lenger har vi ikke kommet. Må vel begynne så smått til høsten. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. juni 2003 #12 Del Skrevet 6. juni 2003 Vi gifter oss også 14.august, og for å være helt ærlig, så har vi ikke planlagt noe "på papiret" enda... Ingenting er bestillt, eller skrevet neg... Vi har ikke engang fortalt det til foreldrene våre... (men jeg har lyst, så det blir nok snart, håper jeg) Stresser ikke helt enda (særlig ikke etter det Anitacath sende meg på PM) Har jo god tid - er jo over et år til. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. juni 2003 #13 Del Skrevet 6. juni 2003 Har jo god tid - er jo over et år til. *klem* Ja, enn så lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 6. juni 2003 #14 Del Skrevet 6. juni 2003 Så langt har vi bestilt kirke og lokale to ganger, dvs vi bestemte oss egentlig for å gifte oss 31.juli, men har nå utsatt det til samme dag som Chiquita 14.august . Ellers kommer vi nok til å ordne en del på en Asia-ferie hos familien denne sommeren; som trykksaker (invitasjoner, bordkort, takkekort mm) og bryllupsklær til oss begge. Maten kommer moren min til å ta seg av, drikke står svigers for, samt blomster og pynting av kirke og lokale. Bryllupsreise holder forloveden min på med, men det er det foreløpig ingen hast med. Tror nok vi har nok av tid, ingen hast, i hvert fall ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamjam Skrevet 7. juni 2003 #15 Del Skrevet 7. juni 2003 Åh,godt å se at mange har gjort mye.. Familie og venner mener nemlig at jeg er vel tidlig ute, men dette er da virkelig noe jeg bare har tenkt å gjøre en gang i livet! Vi gifter oss 3.juli neste år,og det vi har gjort er: Bestilt kirke Bestilt lokale Bestemt forlovere Bestemt oss for koldtbord.. nesten ihvertfall.. Bestemt oss(les:meg) for farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 7. juni 2003 #16 Del Skrevet 7. juni 2003 :D Første gang jeg skulle ønske at sommeren var over :D Nei,da....det er godt at man har god tid,spørr du meg. Vi har bestemt dato,bestillt kirke og lokale. Og holder nå på å finne en fotograf. Har også bestemt meg oppi hode,for farger,blomster,pynting og KJOLE Tenkte jeg skulle begynne etter sommeren å kikke på kjoler (har kikket masse på nettet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. juni 2003 #17 Del Skrevet 7. juni 2003 Og dere - ikke glem at vi har egene 2004-sider da!!!! (ser noen navn som ikke har vært der inne og skrevet før. Ikke at det er noe galt, men jeg vil bare minne dere på det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. juni 2003 #18 Del Skrevet 7. juni 2003 Bestilt kirke Bestilt lokale Bestemt forlovere Bestemt oss for koldtbord.. nesten ihvertfall.. Bestemt oss(les:meg) for farger.. Vi er omtrent like langt vi da, har ikke bestilt lokale enda, men det blir vel ikke så lenge til, skal begynne å titte bare vi blir ferdig med alle bryllupene i nærmeste fremtid. Har også tittet masse på kjoler på nettet og skal vel etter sommeren titte på kjoler også. Skal snart bestemme oss for hva slags innbydelser og bordkort, så hvis det er noe som skal lages selv så får vi begynne å ordne det. Har mer eller mindre bestemt meg for baker også, og hva slags klær til brudebarna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. juni 2003 #19 Del Skrevet 7. juni 2003 Åååå det er så moro at det begynner å bli mange av oss 04-bruder her inne!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå