Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter alt styret med hvor bra Iphone er til å surfe med, bestemte jeg meg for å finne ut hva styret dreide seg om. Jeg har jo ikke iPhone, men en ny modell med 3g. Men...hvordan gjør man det? Jeg prøvde å få opp kg, det gikk jo særdeles dårlig.

Er dette det samme som WAP, forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, mobilen skal hvertfall klare å lese wap, men det kan tenkes den sliter med ekte nettsider. Mobilens nettleser er nokså begrenset i forhold til den du har på pcen, du vil f.eks. slite med flash-animasjoner. Dessuten anbefales det å slå av bilder for å unngå å bli flådd når telefonregningen kommer. Jeg har installert Opera mini på telefonen, med den klarer jeg fint å bruke telefonkatalogen.no (deilig å betale noen tiøringer i dataoverføring for nummersøk istedenfor å sende sms med nummeret og betale 5 kr!) og diverse andre rimelig enkle sider.

Hva slags mobil har du?

Skrevet

Opera Mini er bare DEILIG!!

Kort fortalt kjører opera nettsida du er på jakt igjennom noen vanvittige servere og komprimerer nettsida til en liten fraksjon av hvor stor nettsida egentlig er, før den blir sendt ut på mobilnettet.

Jeg bruker Opera Mini til ALT, når jeg sitter med mobilen og ikke har noe bedre å ta meg til.. Genial på tog etc..

Nå betaler ikke jeg mobilregninga mi, men jeg har ikke fått kjeft av mobilansvarlig for uvettig nettbruk på telefonen.

Men det som er viktig å huske, er å ikke bruke nettet på telefonen når du er i det store utlandet, da renner pengene raskt ut uansett! :-)

Jeg kjører Opera Mini på en Nokia E51 og det funker veldig bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...