Gå til innhold

Bestille fra Asos.com

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Asos.com? Jeg har aldri bestilt klær over internett og er i tillegg lite stø på engelsk. Jeg vet ikke om jeg tør...Hvordan er servicen? Hva kan man gjøre hvis klær/sko ikke passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte en del fra asos tidligere, men som mange andre har jeg sluttet fordi fraktkostnadene økte fra 55 til kr 250 kr for små pakker. Skal du ha et par sko + et kjede kan frakten plustselig bli 400 eller 600 kr.

Mottok et ødelagt kjede en gang og fulgte anvisningene for retur, det gikk veldig greit og tok ikke lang tid før jeg fikk pengene igjen.

Har ikke kjøpt klær, kun accessories og sminke, så har ingen erfaring med å bytte størrelser etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei" På ett år har jeg bestilt 4 eller 5 ganger derfra og jeg har ikke hatt noen problemer! Venter faktisk på en pakke derfra nå.. som har brukt en uke, så får håpe jeg får den snart! Har fått en pakke etter bare 4 dager derfra og en annen gang tok det max 10 dager.

Det går ann å trykke på norsk, øverst til høyere tror jeg det er..

fakten er sinnsykt dyr. Jeg bestilte ett par sko og en veske, kom på 1100,- og 1500,- med frakten. Også når du skal hente pakken kommer toll i tillegg!

Men det er jo utrolig mye fint der! Elsker den nettsiden. Og syns den dyre tollen og frakten faktisk er verdt det jeg bestiller.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...