Gjest Gjest_lill_* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 hvilke artist, plate husker du best igjennom tidene? eller gruppe..... noen grupper lever evig ser det ut til. tom jones har vel sunget seg igjennom tre generasjoner og er hip hos ungdommen nå. rollig stones er vel moden for gamlehjem, men de holder koken. sitter her og tenker,men får problemer for det er så veldig mye bra jeg husker. Black crows kansje?
Bomullstrusa Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Celine Dion og Lionel Richie har brent seg fast. Synes det er ålreit musikk, selv om hu derre Celine kan bli litt vel søtsuppe nå som jeg har vokst til Kunne alle tekstene til begge to da jeg var yngre. Det er nok mest pga mammas musikksmak opp gjennom barndommen min at det er disse jeg husker best.
Gjest Grafica Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det jeg husker best av musikk fra oppveksten er Spice Girls, Westlife, og musikken fra Grease og Dirty Dancing Det sitter stuck og er fortsatt fint og/eller gøy å høre på
Gjest antigartner Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 En av de største klassikerne fra oppveksten må være Michael Jacksons "Bad". Den er fra tiden da Michael Jackson fremdeles var bare en lett eksentrisk, mørkhudet mann som lagde fantastisk musikk...
Gjest Raptuza Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Mine foreldres Beatles-lp 'er ....
Gjest antigartner Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Mine foreldres Beatles-lp 'er .... Jaaa! De også! (+ Bob Dylan, Pink Floyd, Creedence Clearwater Revival, Jethro Tull, Radka Toneff, Cat Stevens og en haug andre klassikere fra 60- og 70-tallet)
ToveM Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 BoneyM, en av favorittene mine i ungdomstiden
Reveal Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Takk gode gud for riktig oppdratte foreldre(!). Jeg vokste opp med Stones, Floyd, Doors, Dylan, Sex Pistols og mammas crush på Åge Alexandersen! God "gammeldags" rock og punk. Hvor har jeg fått klassisk og jazz-genet fra??? Men den gruppen som står meg høyest er uten tvil; U2.
Honey Bee Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Out of Time R.E.M Let Love Rule Lenny Kravitz Suser Avgårde De Lillos The Doors Fuzzy og Mighty Joe Moon Grant Lee Buffalo Industrial Silence Madrugada Idag hører jeg fortsatt på disse,de 5 første er fra tenårene...var litt mer voksen da jeg oppdaget Madrugada.Er stor fan av alle utgivelsene deres :rødme:
Gjest Sativa Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Metallica, Dum Dum Boys og Pink Floyd er udødelige for meg.
Småkjekset Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Det jeg husker best av musikk fra oppveksten er Spice Girls, Westlife, og musikken fra Grease og Dirty Dancing Det sitter stuck og er fortsatt fint og/eller gøy å høre på Samme her Er musikk til å bli glad i Og så husker jeg også veldig godt S Club 7 da
Gjest Bond Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 (endret) Fra oppveksten? Rolling Stones, Tina Turner og Rod Stewart. Det var musikken hjemme. Det var fryktelig ukult å like foreldre-musikk i en viss alder, men nå ser jeg at jeg setter mer og mer pris på disse artistene i det siste. Har jo en del barndomsminner med disse artistene. Men ellers liker jeg mye av det samme som jeg likte da jeg var en tenåring, har bare mer kunnskap om musikkstilene og artistene. Dvs en del elektronisk musikk, som var ikke så enkelt tilgjengelig før internett, der man kan høre på ting i online-butikker og sånt. Før satt man gjerne ved radio og tok opp ting på kassetter. Hadde en Take-That-periode tidlig i tenårene, og kan gjerne si at jeg synes fortsett at Robbie Williams er litt kjekk og har ganske behagelig stemme. Endret 8. september 2008 av mrs_bond
Anglofil Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 I min oppvekst var det en salig blanding av Spice Girls, Hanson, BSB, Metallica, Robbie Williams, Frank Sinatra etc. Det er de jeg hørte mest på gjennom oppveksten - og platene deres vil alltid være brent fast på hjernen. Mvh Yvonne
Gjest antigartner Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 He he Det er når jeg leser at andre husker Spice Girls, Westlife og S Club 7 fra barndommen at jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel.
Vera Vinge Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Jeg er usikker på helt hva som menes med spørsmålet, men av den musikken min far hørte på, som jeg fortsatt liker, kan jeg nevne Radka Toneff, Joni Mitchell, Pink Floyd, Björk. Min mors smak er det verre med, bortsett fra et av de tidlige Aha-albumene som jeg har blitt glad i også som voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå