Skade Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 MILF= Mothers I`d like to fuck FILF= Fathers I`d like to fuck? Jeg kjenner ihvertfall èn... Og tenk på alle de kjekke kjendisene i verden som er fedre?? Det er jo masse FILFer overalt!...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 MILF= Mothers I`d like to fuck FILF= Fathers I`d like to fuck? Jeg kjenner ihvertfall èn... Og tenk på alle de kjekke kjendisene i verden som er fedre?? Det er jo masse FILFer overalt!... MILF stammer vel egentlig fra amerikansk collegespråk, at noen i kompisgjengen hadde en mor gutta kunne tenkt seg å ha seg med. Kjenner du noen med en far du kunne tenkt deg, eller er dette en mann som er pappa, og tre år eldre enn deg, vet jeg ikke om uttrykket er rett å bruke...?
Einar Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Skal det nå startes en akademisk diskusjon om FILF er riktig å bruke...?` FILF er like bra som uttrykk som MILF. :-)
Skade Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 MILF stammer vel egentlig fra amerikansk collegespråk, at noen i kompisgjengen hadde en mor gutta kunne tenkt seg å ha seg med. Kjenner du noen med en far du kunne tenkt deg, eller er dette en mann som er pappa, og tre år eldre enn deg, vet jeg ikke om uttrykket er rett å bruke...? Jeg kjenner ikke barna, men den tidligere nevnte faren... Og han er nok litt mer enn 3 år eldre enn meg... Men, han er jo pappa til 3, så da er han jo en FILF.... Selv om jeg ikke skal ha sex med ham, for jeg har type... :love:
Gjest Korrektur Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 MILF uttrykket blir i mine øyne misbrukt. Den rette bruken er for å betegne delilige dame som er gamle nok til å være moren din. Med andre ord, deilige damer med små unger er ikke milfs.
Teriyaki Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 MILF stammer vel egentlig fra amerikansk collegespråk, at noen i kompisgjengen hadde en mor gutta kunne tenkt seg å ha seg med. Kjenner du noen med en far du kunne tenkt deg, eller er dette en mann som er pappa, og tre år eldre enn deg, vet jeg ikke om uttrykket er rett å bruke...? Stammer ikke MILF fra American Pie? Eller var uttrykket allerede funnet opp kanskje...
Gjest Nishiki Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 MILF uttrykket blir i mine øyne misbrukt. Den rette bruken er for å betegne delilige dame som er gamle nok til å være moren din. Med andre ord, deilige damer med små unger er ikke milfs. Da er vel en FILF en som er gammel nok til å være faren din og pulbar. Det finnes det og.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Hele poenget med MILF-uttrykket er jo at en ung mann og en eldre kvinne som har sex med hverandre gjør noe som er litt forbudt og skittent. De "kan ikke" ha et vanlig kjærlighetsforhold, derfor blir det så åpenbart at det kun handler om rå lyst. At en ung kvinne har sex med en eldre mann har derimot vært normen opp gjennom historien, så det blir liksom ikke så interessant.
Skade Skrevet 4. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2008 Du har jo rett i d, gjest, at MILF er litt mer "forbudt"... En ung kvinne og en eldre mann er jo ganske normalt... Men jeg syns FILF er bra "uttrykk" likevel jeg da... Men er ikke helt enig i at en FILF må være en som kunne vært min egen far, men så blir det litt vanskelig, for jeg ville ikke kalt en som var 3 år eldre enn meg og far, FILF... Det er ikke enkelt... Men han jeg kaller FILF, kunne ji vært faren min, for man kan jo bli pappa når man er 15...
Bomullstrusa Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Jeg vet også av en FILF! Men hva med BILF?? Vet av det også jeg................................
Skade Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 BILF? Brothers I`d like to fuck?? Eller noe annet?...
Bomullstrusa Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Det stemmer! Ikke mine egne, sef.... Øh.. Heh.. (*ikketenkepådetikketenkepådet*)
Skade Skrevet 4. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2008 Sjønte det ikke var det da Han FILFen min, er nok også en BILF... Tøfft!
Bomullstrusa Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Egentlig kan alt settes i sammenheng med ILF. CILF: CelebrityILF HILF: HeroILF DILF: Dead-personILF ( måtte finne noe annet enn Dog, sånn at folk ikke tror rare ting om meg, men det ble kanskje ikke stort bedre da jeg erstattet det..) KILF: KingILF QILF: QueenILF SILF: SmulanILF (Sister er avleggs...) Ja, det holder nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Egentlig kan alt settes i sammenheng med ILF. CILF: CelebrityILF HILF: HeroILF DILF: Dead-personILF ( måtte finne noe annet enn Dog, sånn at folk ikke tror rare ting om meg, men det ble kanskje ikke stort bedre da jeg erstattet det..) KILF: KingILF QILF: QueenILF SILF: SmulanILF (Sister er avleggs...) Ja, det holder nå. DILF finnes da allerede; DownieILF
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå