Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seher.no/php/art.php?id=784527

Typisk at den andre kvinnen (Sienna Miller) får skylden når mannen er utro...akkurat som i filmen "Malena! med Monica Belluci.

Hva tror dere, hvorfor får kvinnen skylden? Mannen blir jo ikk estilt til ansvar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull. Mannen får sin del av skylden han og. At media skriver mest om sienna får hun tåle.Er hun med på leken må hun tåle steken.

Når det gjelder andre utro menn så tror jeg at sinnet til konen først og fremst retter seg mot mannen. Men det er vanskelig å hate en du også ofte elsker. Så da er det enklere å rette mye av frustrasjonen mot hun som bidro til utroskapen.

Men at elskerinnen får mest tyn, det tror jeg er unntaket.

Skrevet

hadde ikke hun vært kjendis hadde dem vel ikke lagt skylden over på henne,men på ham.

men her er jo det slik at mannen "som har vært separert fra sin kone i måndesvis"

er det utroskap fra han sin siden da??

syndtes denne var litt teit!!

Gjest Nilsepils
Skrevet
hadde ikke hun vært kjendis hadde dem vel ikke lagt skylden over på henne,men på ham.

men her er jo det slik at mannen "som har vært separert fra sin kone i måndesvis"

er det utroskap fra han sin siden da??

syndtes denne var litt teit!!

Det kan ikke hende at det har noe med at så mange damer totalt mangler ryggrad til å si at dette her akspeterer jeg ikke! Kom deg ut av livet mitt.

Men neida, dem tar dem tilbake igjen og igjen og igjen.

Dette er ganske vanlig blandt damer, en av grunnene er at dere har større evne til å tilgi. Men når å tilgi gjør dere selv til offer for et kynisk og manipulativt spill, hvor fitte er hovedingrediensen så skader dem seg selv. Og vi snakker ikke om noen enkelttilfeller her. Altfor mange damer finner seg i, alt for mye.

Damer får skylda, fordi det faktisk er deres egen skyld når dere ikke står opp for dere selv og setter klare grenser. Jeg synes synd på en del damer, for jeg vet hvordan typen er, men jeg kan jo på ingen som helst måte legge meg oppi det, er ikke min sak, men jeg ser, jeg ser det klart. Og jer klart at dama er helt totalt blind. HErregud så blinde noen damer (og menn) er. Man fortjener utroskap hvis man akspeterer utroskap.

Skrevet

Hvem som har akseptert utroskap her? Har du lest tråden overhodet? Hvis jeg hadde vært gift og separert, så hadde jeg gitt en stor F i hvem mannen min lå med. Når man er separert så er man så godt som skilt uansett. Man har bestemt seg for å skille seg, så ser jeg ikke poenget med å "være trofast". Se & Hør elsker å finne en eller annen teit detalj og blåse opp en helt usaklig "artikkel" om det.

Gjest Marquis de Sade
Skrevet

Det er like mye den ANDRE KVINNES skyld som det er mannens skyld

Skrevet

Hva har denne kvinnen gjort for noe galt da?

Skrevet
Hva har denne kvinnen gjort for noe galt da?

Kvinnen (Sienna Miller) er jo en singel kvinne. Hun kan ligger med hvem hun vil. Hennes siste forelskelse var tilfeldigvis gift og de innledet et forhold. Det er Sienna Miller som angripes i media verden over, og ikke den gifte mannen...noen hadde til og med sprayet "hore" på veggen til hennes leilighet.

Det er litt merkelig når det er den gifte mannen som egentlig er den store stygge ulven her.

Skrevet

Så veldig stor stygg ulv, var han vel ikke. Mannen var jo allerede separert.

Skrevet
Så veldig stor stygg ulv, var han vel ikke. Mannen var jo allerede separert.

Hvorfor i all verden henges Sienna Miller ut da?! Ingen god grunn til det..hun bare forelsket seg, hun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...