Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, må få utløp for et anfall her inne.. Er det fullstendig umulig for menn å i det hele tatt ta et LITT kritisk spørsmål/trist tonefall på en annen måte enn syting? Jeg blir så eiiiiitrende forbanna :kjefte: Min case: Jeg kan nevne noe som plager meg - fordi det er på ingen måte bra å gå å holde ting inne, smått som lite - kanskje EN gang i mnd, maks! Blir ikke lett opprørt av ting, og vil kategoriseres av mange som en meeget tålmodig kjæreste.. HVORFOR får jeg da slengt i fleisen: "Slutt å syt!" den sjeldne gangen jeg trenger trøst?!?!?!??!?! Allergisk mot dårlig dag, much? åååå.. irritert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange menn som ikke reagerer slik. Du for forsøke å forklare denne dumme personen at ikke alt som er negativt er syting.

Skrevet

Kanskje han mente å være morsom?

Skrevet

Haha.. nei, hadde det bare vært så vel:) han har faktisk nulltoleranse for syting.. om så er, "sytete" tonefall.. Hvordan kan man få noen til å endre synet sitt på det? Det er da kjæresten min det er snakk om, vi har vært sammen i 4 år.. Vi krangler sånn ca. aldri, men blir det litt sur tone mellom oss så er det aaalltid pga "syting" og at han ikke tåler det.. Har faktisk spurt hvordan han kommer til å takle syting fra eventuelle fremtidige barn, å da får jeg bare høre; "Sett dem på trappa, putt sov i ro i ørene".. kremt,kremt... Trenger litt input på hvordan jeg kan få han til å innse at LITT klaging har ingen vondt av. Bare piiittepittelitt..

Skrevet

Hvorfor tåler han det ikke? Hva er det som gjør at han reagerer så veldig?

Skrevet
Herregud, må få utløp for et anfall her inne.. Er det fullstendig umulig for menn å i det hele tatt ta et LITT kritisk spørsmål/trist tonefall på en annen måte enn syting? Jeg blir så eiiiiitrende forbanna :kjefte: Min case: Jeg kan nevne noe som plager meg - fordi det er på ingen måte bra å gå å holde ting inne, smått som lite - kanskje EN gang i mnd, maks! Blir ikke lett opprørt av ting, og vil kategoriseres av mange som en meeget tålmodig kjæreste.. HVORFOR får jeg da slengt i fleisen: "Slutt å syt!" den sjeldne gangen jeg trenger trøst?!?!?!??!?! Allergisk mot dårlig dag, much? åååå.. irritert..

Kan ikke skjønne at samboeren skal syte hele tiden. Om det er noe hun vil ha gjort, spør meg. Om hun vil ha forståelse og ikke noen aksjon, spør ei venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...