Gjest jentejenta Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 ...Ja, er det det? Gikk du i såfall videre med det, eller ble det bare et lite 'blaff' som aldri kom noen vei avsted? Det har seg slik at jeg har forelsket meg i en som sitter i kassa på ene butikken her. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Syns hele situasjonen blir litt 'kinkig' i og med at han jobber i kassa. Jeg syns ikke jeg bare kan buse ut med; 'Hei, du virker hyggelig. Jeg har så lyst til å bli bedre kjent med deg, så kanskje vi skulle funnet på noe en dag?..' Det føler jeg blir veldig overrumplende for vedkommende. Også er det første gang jeg faktisk ikke vet om vedkommende jeg er interessert i allerede er i et forhold, etc. Tidligere har jeg visst mye mer om de jeg har vært interessert i. Her vet jeg ikke mer enn det jeg har sett... Ehemm..hehe.. Noen tips?
Terese:) Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 det er bare å sette igang med å handle det da:) smil og småprat... det må jo være riktig så spennende!
Nienna83 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde en liten crush på en av kassaguttene i nærbutikken for mange år siden. Gjorde aldri noe med det og en dag var han borte! Bedre å hoppe i det enn å vente til det er for sent
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Morsomt. Var faktisk slik jeg møtte kjæresten min. Handla hos meg i en evighet og plutselig støtte vi på hverandre utenfor butikken. Idag er vi samboere. Du merker vel om det er en slags spenning i lufta fra han sin side også?
Gjest Pupsilure Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Var en gutt som skrev om det her inne for en liten stund siden. Skal se om jeg finner linken til deg. Han fikk etterhvert kontakt med henne. Kjempesøtt
Idnar Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg var kjempeforelsket i kassamannen på Rema. Han var kjempekjekk og jeg rødmet hver gang jeg sku betale, så han visste det sikkert :rødme: han flørtet mye med meg, men jeg turde ikke gjøre noe..litt flau av meg.. Etterhvert fikk jeg litt selvtillitt og da mistet jeg interessen. Leste den tråden som Pupsilure henviste til...gu for en skjønn historie!!!
Gjest Reka Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Her! Ja! Den er så søt! Det er jo en god ide da
Gjest jentejenta Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Utrolig søt historie! Han her jobber på en mindre nærbutikk, så timer jeg det riktig er jeg heldig slik at det ikke er for mange andre kunder der, og er det noen der er de gjerne ikke i kassa samtidig som meg. Eneste som er litt kinkig er at han har begynt å jobbe mindre enn før sommeren nå. Da jobbet han flere ganger i uken, men nå virker det som det bare er maks 1 gang i uka, hvilket gir meg litt mindre sjanse for å treffe på han. Også gjør det meg ekstra nervøs fordi jeg da ikke har noen som helst peil på når han er der. Jeg var ganske sikker på at han bare jobbet i helga, har fått inntrykk av det, men denne uka her var han her midt i uka. Og fy flate så nervøs jeg ble da! Jeg måtte seriøst gå en ekstra runde i butikken - skalv neeesten som et aspeløv!.. Urk, altså - det kom så brått på! Hehe.. Det var foressten ganske hektisk i butikken den dagen. Han skulle egentlig stikke fra kassa, men slo inn for meg før han bytta. Du merker vel om det er en slags spenning i lufta fra han sin side også? Urk..Det er jaggu ikke godt å si. Jeg syns jeg har følt spenning tidligere når det tydeligvis ikke har vært noe der ( hos tidligere fyrer ). Har det stått kunder før meg har det hendt han har sett opp mot meg når jeg har stilt meg bakerst i køen og smilt. Og om man ser bort i fra nå sist hvor han hadde det travelt, har han 'humret' litt mens han har sagt 'ja', når jeg har sagt han bare kan kaste kvitteringen'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå