Gå til innhold

Hvor mange dager brukte du på å flytte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tittelen snakker vel for seg selv :)

Flytte? ordet innebærer så mye,men selve flyttingen fra ene adr til den andre tok to dager. Så var det alt arbeidet med å få alt på plass, henge opp, pakke ut osv....etter et halvt år var ikke alt komt opp på veggene. Enda har jeg mye lagret på loftet som ikke har komt frem.( har gått to år)

Selve forbrdelsen til flyttingen tok lang tid. Beg et halvt år i forveien og samle esker. Pakket ned fra skap og skuffer det vi ikke brukte.tømte rom som ikke var i bruk.

Da det var en mnd igjen, så hadde vi bare nok i skaper til å spise\drikke av. siste uken gikk vi over til papp og engbestikk. flytting tar lang tid. uka før vi flyttet levert jeg inn alle tepper\matter på vaskeriet, så det ble bært rent inn i huset. Alle gardiner var tatt ned og vasket. jeg sparte oss for mye arbeide med god planlegging.

Skrevet

Whoaaaaaa! Et halvt aar?? Vi kjoepte hus for noen dager siden og flytter inn om en mnd akkurat i dag!! Da ligger vi litt etter skjema kan man vel si.... hehe....

Skrevet
Whoaaaaaa! Et halvt aar?? Vi kjoepte hus for noen dager siden og flytter inn om en mnd akkurat i dag!! Da ligger vi litt etter skjema kan man vel si.... hehe....

Det handler vel mye om hva man flytter fra. Hvor langt liv man har hatt?

Du ser ikke før du flytter hva du har.

Skrevet
Det handler vel mye om hva man flytter fra. Hvor langt liv man har hatt?

Du ser ikke før du flytter hva du har.

Det er nok veldig klokt sagt :)

Vi har leilighet med drømmer om hus.... vanskelig å finne noe som klaffer med smaken med det dukker vel opp en vakker dag :jepp:

Jeg flyttet fra forrige lass på et par dager (fikk alt i hus.. og begynte å sove i sengen her 2. natten etter overtakelse..) men det tok vel et par uker før det føltes som en hjem :)

Skrevet

Vi flytter fra ett hus paa 130 kvm til et hus paa 209 kvm...vi har en mnd paa oss!

Tror det skal gaa helt fint, er bare snakk om 2,5 mil!

Jeg gleder meg!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...