monamonalisa Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei. Jeg skal være forlover og snart er det dags for brudekjoleprøving. I den forbindelse lurte jeg på om det er noe spesielt jeg som forlover burde tenke på og sørge for, slik at dagen blir ekstra fin? Har jo tenkt at dette er en dag for litt champagne, men det kan jeg kanskje ikke ta med på salongene? Fint om dere deler erfaringer om hva forloveren burde gjøre - vil jo gjerne være verdens beste forlover
Honey Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde vært fornøyd bare forloveren ble med i det hele tatt jeg. Og ikke minst sa sin oppriktige mening om hva som kledde meg eller ikke. Stoler jo som regel mer på en som kjenner en godt, en ei som står i butikken for å selge. Hadde vært prikken over i`en om forloveren og jeg gikk ut å spiste en champagne-lunsj etterpå. Forloveren min deltok ikke på kjoleprøving. Faktisk var jeg helt alene, så jeg føler virkelig at jeg har sjanset på at jeg så meg selv riktig i speilet. Savnet å ha både forlover og mamma der.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tror ikke det er så nødvendig med champagne akkurat denne dagen, altså når dere skal ut og prøve kjoler, tror det bare blir stress, men for all del hvis det er noe dere ønsker så går det jo an og ta seg ett par glass etter kjoleprøvingen for og feire at kjolen er i boks, gjerne med litt ost og vin:) Bruden er hvert fall heldig som har en forlover som deg som virkelig går inn i rollen og vil gjøre denne tiden spesiel for bruden:) Og lag ett utdrikkingslag for henne som hun sent vil glemme som ikke inneberer og valse rundt på ett kjøpesenter med di grimmeste klærne dere kunne finne, men heller lage en opplevelses dag med mye gøy på programet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå