LamaLover Skrevet 4. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 4. september 2008 Seriøst? Med slike kostholdskunnskaper er det ikke rart befolkningen er preget av sterk overvekt og sterk undervekt! Ikke engang en som skal ned titalls kilo i vekt, ville blitt rådet til et så kalorifattig kosthold. Hva er det med folk? Det er jo så mye informasjon om kosthold og helse om dagen, men likevel går folk rundt og enten underspiser når de vil opp i vekt og overspiser når de vil ned. Hvorfor dropper du middag når du vil opp i vekt? Har du peiling på hva du driver med, eller har du bare en drøm om å gå opp i vekt og prøver halvhjertet? jeg droppet ikke middag med vilje. Jeg hadde tenkt å spise middag med familien etterpå, men så viste det seg at alle hadde spist, derfor lagde jeg med brødskiver i stede. Men i dag starter jeg friskt på med denne frokosten: To knekkebrød med ost og salami, og ei brødskive med peanøttsmør;)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #22 Skrevet 4. september 2008 jeg droppet ikke middag med vilje. Jeg hadde tenkt å spise middag med familien etterpå, men så viste det seg at alle hadde spist, derfor lagde jeg med brødskiver i stede. Men i dag starter jeg friskt på med denne frokosten: To knekkebrød med ost og salami, og ei brødskive med peanøttsmør;) God start Ikke for å pirke, men noe frukt eller grønnsak ved siden ville jo vært perfekt
LamaLover Skrevet 4. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. september 2008 God start Ikke for å pirke, men noe frukt eller grønnsak ved siden ville jo vært perfekt Hadde tomat, agurk og salat på knekkebrødene, da;) Jeg er for mett til å spise noe mer, så tar det igjen senere på dagen. Skal ha wok til middag, så da får jeg i hvert fall i meg en del grønnt. Føler at det var for mye til frokost, men må bare tvinge meg selv til å ikke tenke sånn. Dessuten får jeg jo masse energi:D
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #24 Skrevet 4. september 2008 Hadde tomat, agurk og salat på knekkebrødene, da;) Jeg er for mett til å spise noe mer, så tar det igjen senere på dagen. Skal ha wok til middag, så da får jeg i hvert fall i meg en del grønnt. Føler at det var for mye til frokost, men må bare tvinge meg selv til å ikke tenke sånn. Dessuten får jeg jo masse energi:D Jeg gjør det også sånn for å få i meg passe grønt og frukt, tar det som en del av pålegget, og en del av hovedretten til middag. Magesekken har ikke plass til det som tilbehør til alt annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå