Gjest *star* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hva syns du om sykepleiere og leger som har sex på jobb?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Vær så god... MEN jeg må ærlig innrømme at det har jeg aldri sett på jobb, og kan heller ikke fatte og begripe at noen tror man har tid til det på jobb...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 hm..noen som har sett på greys anathomy her? stort sett på tv det foregår tenker jeg, sykepleiere og leger har ikke så lite å gjøre på jobb,nei.
Gjest looove Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 å joda! :lese: på kvelds- og nattevakter er det ikke så hektisk, da skjer ting ..
Gjest sykepleier Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Flørting skjer!!... men Sex, på jobb? kan noen vennligst fortelle meg hvor det er? slik at jeg kan bytte arbeidssted.. Hadde vært godt å slippe å løpe beina av seg på hver vakt :gjeiper: Er mange sykepleiere og leger som er sammen. Det er skjeldent det er tid for noe annet enn jobb.. desverre
Gjest ¤bella¤ Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 å joda! :lese: på kvelds- og nattevakter er det ikke så hektisk, da skjer ting .. Ikke hektisk? Da jobber du tydligvis ikke på et sykehus. Folk er like syke på natten som på dagen desverre.
Gjest creepi Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Litt flørting over tid kan jo ende opp i noe mer på en litt stille vakt. Spørs jo hvilken avd en jobber på
Gjest Nishiki Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 å joda! :lese: på kvelds- og nattevakter er det ikke så hektisk, da skjer ting .. Har du noen ganger jobbet kveldsvakt på et sykehus? På hvilken avdeling da vil jeg spørre siden det var så rolig?
Gjest creepi Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jobber på ortopedisk avd. Som oftest er det jo hektisk, men stille vakter forekommer jo ..
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Hva syns du om sykepleiere og leger som har sex på jobb? Så hyggelig, det hørtes koselig ut for arbeidsmiljøet. Det blir sikkert bedre driftsresultater og bedre behandling av pasientene ut av det, og kanskje noen barn også. Bare de dusjer og vasker seg før de skal behandle meg som pasient så...!!!!!! Og at de ikke kommer for sent til en operasjon fordi de har seg på personalrommet...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Har du noen ganger jobbet kveldsvakt på et sykehus? På hvilken avdeling da vil jeg spørre siden det var så rolig? Det er mange avdelinger, sykehus og sykehjem som er stille om nettene! Om dagene også, da mange pasienter bare blir dopet ned, så de sitter der apatisk og glor.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Det er mange avdelinger, sykehus og sykehjem som er stille om nettene! Om dagene også, da mange pasienter bare blir dopet ned, så de sitter der apatisk og glor. Åja, nå vet jeg hvorfor pasientene blir "dopet" ned, det er fordi personale ikke har tid til å ta seg av de, fordi de må ha sex på jobb!herregud....
Gjest Gjest_L Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Kjenner til ambulansepersonell som har hatt sex på nattevakt, men der er det vel rolig så sant det ikke er utrykning.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Kjenner til ambulansepersonell som har hatt sex på nattevakt, men der er det vel rolig så sant det ikke er utrykning. Det hørtes jo meeget betryggende ut:)
Gjest Gjest_L Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Det hørtes jo meeget betryggende ut:) Ikke folk jeg kjenner så godt det her og info jeg gjerne kunne vært foruten, men er jo de som liker å dele slikt da man er på fest. Lurte bare litt på hva som ville skjedd hvis det ble utrykning.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Ikke folk jeg kjenner så godt det her og info jeg gjerne kunne vært foruten, men er jo de som liker å dele slikt da man er på fest. Lurte bare litt på hva som ville skjedd hvis det ble utrykning. ja,akkurat.Det lurte jeg på også. Syns det er ganske uforsvarlig av helsepersonell generelt å ha sex på jobb.Det skjer uforutsette ting i alle slike jobber, til og med på "rolige" avdelinger, og der er man gjerne enda mindre forberedt.Det er også egoistisk i forhold til kollegaer, det er ofte høyt arbeidspress i helsevesenet og man er avhengig av alle som er på jobb. Sex er gøy, men gjør det et annet sted
Gjest Sisu Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Jøss, det har da aldri jeg hatt tid til!
Gjest Gudbrandsdøl Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 En kvinnelig sykepleier på nattevakt runket og sugde broren til en kompis av meg, så det er ikke bare mellom leger og sykepleiere det forekommer sex inne helsevesenet...
Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Hei.. Hva skulle være galt med det. Hva en er har da ingen betydning for sex'en. Bare en har lyst "så er det lov"
mann23 Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Helt konge! Skulle ønske flere sykepleiere var like snille med pasientene også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå