Catch Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg skal på ferie sammen med noen venninner, og tenkte å skrive en sang der jeg sier litt om alle som er med (6 stk), både alvor og humor. Kan ikke/orker ikke lage melodi selv, og ønsker tips til en melodi som er grei å bruke som "bakgrunn". Den bør ikke ha for lange vers, og ikke være for rask/sakte, samt at den må kunne synges uten musikk til.. Og ikke Bamsens fødselsdag, eller andre helt utbrukte schlegers..(www.kravstor.no.. ) Noen tips? Eller linker til sider med tips? På forhånd takk!!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Den til Postgirobygget... En solskinnsdag tror jeg den heter? Veldig enkel melodi å tekste til, og den er litt slik grei og gøyal tone i melodien.
Catch Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Den til Postgirobygget... En solskinnsdag tror jeg den heter? Veldig enkel melodi å tekste til, og den er litt slik grei og gøyal tone i melodien. Ja, denne har jeg faktisk tenkt på ja! Noen flere? (Helst ikke barnesanger..)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Hva med en rap? Carpe Diem's "Vil vite hva du har i bagasjen, hva som lurer under overflaten, som Marit Larsen". Den kan alle være med på å synge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå