lillesky Skrevet 3. september 2008 #1 Del Skrevet 3. september 2008 Tenkte vi kunne samle noen julegavetips i en tråd! Kom på en gave som kan gis til alle aldersgrupper, nemlig bærenett. Det finnes nett til alle aldergrupper. Her er noen forslag: - dot e dot (utrolig mange stilige nett, også til barn) - Sy bærenett selv - Fra Frelsesarmeen - Tigernett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusla Skrevet 24. oktober 2008 #2 Del Skrevet 24. oktober 2008 I år har jeg kjøpt kunst til mannen min (den i midten her: http://www.pozters.no Perfekt i stuen vår. Har tenkt litt på meg selv også da, he he..) Sønnen min får en minnepinne på 32gb fra komplett. Tips til noe mer personlige gave til minstemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 24. oktober 2008 #3 Del Skrevet 24. oktober 2008 Forut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusla Skrevet 27. oktober 2008 #4 Del Skrevet 27. oktober 2008 Forut Takk for tips. Fin den strandbagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2008 #5 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, bærenett! *skriver opp på ønskelisten* Mine forsvant da vi flyttet. Ellers er jeg veldig glad i gaver som ikke tar opp plass. Folk flest har mer enn nok ting. - Kurv med gourmetmat (gjerne hjemmelaget) - Gavekort til teater, fotballkamp, konsert el.l - Månedlige gavekort i blomsterbutikk (spesielt bra til bestemødre som man ser alt for sjeldent!) - Ansiktsbehandling, fotpleie osv. - Abbonoment på blader - Tid! Den beste gaven man kan gi folk er å tilbringe tid sammen med dem og gjøre ting for dem, enten det er å ta dem med på restaurant, eller å vaske bilen deres. Dersom det er noe stort man ønsker seg, så kan man opprette en egen sparekonto til det formålet, og så kan folk sette inn penger på den. Jeg vet med meg selv at jeg ikke liker å bare gi penger, siden de så lett blir borte i alt det andre, men hvis det er en egen konto, slik at jeg er "garantert" at pengene blir brukt til det, så gir jeg gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå