Gjest Gjest nå Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Da er det gjort- jeg har snakket med NAV slik at de skal henvise meg til en gjeldsrådgiver. Etter mange år med komplett kaos i økonomien har jeg nå gått til det skrittet for å få ryddet opp. Jeg vil ha orden! Jeg har også tidligere prøvd å rydde opp- men klarer det ikke alene. Fikk en timeavtale hos namsmannen engang, men her var faktisk både inntekten og gjelden min dengang for liten til at de kunne hjelpe. Gjelden er kanskje ikke så veldig stor i forhold til de som eier bil og hus, men stor og rotete nok til at jeg heller aldri kan få muligheten til lån dersom jeg ikke får ryddet opp. Som skrevet, jeg har prøvd å rydde opp litt, sagt at nok er nok, men jeg klarer det rett og slett ikke alene. Jeg blir så motløs og tiltaksløs når jeg ser bunken- og vet hvordan det står til. Så derfor har jeg i dag snakket med Nav som skal henvise meg videre (og heldigvis har mitt lokale kontor kort ventetid sa hun på nav). Nå bare lurer jeg på hva som faktisk skjer når man kommer igang med timer (?) hos en slik rådgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå