Gjest lei seg.... Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har gått gjennom en svært tung periode med død i nærmeste familie. Har fått mye støtte av en god venn av avdøde. Vi har hatt kontakt daglig, grått og besøkt graven sammen. Igår ble det sent besøk, for vi skulle se en film. Og jeg lå over der. Det var ingen planer om det, og vi er heller ikke interessert i hverandre, men vi trengte begge nærhet. Og hadde sex. Nå lurer jeg på hvor "sunt" det egentlig var....? Noen som har noen innspill??
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Vel... kan ikke se at det er noe galt i det om dere begge er enig om at det er trøst?
Einar Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Vel... kan ikke se at det er noe galt i det om dere begge er enig om at det er trøst? Enig!!
Gjest Portis Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg tror faktisk tröstesex kan väre meget sunt! Mange sliter med blokkeringer under en sorgprosess, og sliter med å få utlöp for sorgen og alle fölelsene. Sex er en god ting å "bruke" for å slippe lös tanker og fölelser. Men begge skal jo väre inneforstått med at det er tröstesex bare, spesiellt når man er singel og dette ikke er en fast sexpartner
Gjest Trøstesex Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 heheh, det er menn som gjør sport i akkurat dette. Stikker i fremmedes begravelser og finner seg sørgende damer. Det spiser på alt.
Gjest megelv Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 heheh, det er menn som gjør sport i akkurat dette. Stikker i fremmedes begravelser og finner seg sørgende damer. Det spiser på alt. Hvordan i all verden vet du dette? Egenerfaring???
Gjest Trøstesex Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hvordan i all verden vet du dette? Egenerfaring??? Menn kan gå til drastiske tiltak for å få seg litt kjøtt på slegga. Det er kynisk som fy, men sørgende damer koker helt over. NEI, jeg har ikke gjort det selv, men kjenner en fyr som ikke er ukjent med trøstesex for å si det MILDT.
Gjest meg igjen Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Menn kan gå til drastiske tiltak for å få seg litt kjøtt på slegga. Det er kynisk som fy, men sørgende damer koker helt over. NEI, jeg har ikke gjort det selv, men kjenner en fyr som ikke er ukjent med trøstesex for å si det MILDT. Det er jo helt forferdelig....
Chianty Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Vel... kan ikke se at det er noe galt i det om dere begge er enig om at det er trøst? enig ...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Jeg har prøvet akkurat det samme. Min mand døde og jeg havde sex med hans ven en måned senere og igen med en anden... og indimellem var jeg endda prostitueret! Min mand var min store kærlighed og jeg var ham aldrig utro
Gjest virvelvind Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Det er jo helt forferdelig.... Ness. Han får sex, de får trøstesex, alle er fornøyde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå