Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for denne boligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.finn.no/finn/realestate/object?...mp;WT.svl=Bilde

Hvor mye ville dere ha bydd på denne boligen? Jeg syntes den har en nydelig tomt, men beliggenhet og huset i seg selv er det mye som må gjøres på for å få det som jeg vil..

mye å gjøre...tomten har da jeg ikke bruk for. Det betyr bare mere arbeide. i dette området har jeg vert villig til å by2 mill.

Gjest antigartner
Skrevet

Det er temmelig overoptimistisk å tro at en kan by 2 mill for dette uten å bli avvist.

Huset og løsningene ser skikkelig solide ut. Ikke tipp topp moderne, men veldig bra. Utrolig pen beliggenhet!

Jeg kjenner ikke til prisene i området, men det finnes ganske mange boliger innen samme kommune på Finn. Du kan sikkert danne deg et bilde av om boligen er overpriset utfra dette.

Skrevet
Det er temmelig overoptimistisk å tro at en kan by 2 mill for dette uten å bli avvist.

Huset og løsningene ser skikkelig solide ut. Ikke tipp topp moderne, men veldig bra. Utrolig pen beliggenhet!

Jeg kjenner ikke til prisene i området, men det finnes ganske mange boliger innen samme kommune på Finn. Du kan sikkert danne deg et bilde av om boligen er overpriset utfra dette.

Nå spurte TS om hva JEG ville ha bydd. det var ikke snakk om at jeg var optimistisk å ikke trodde at jeg ble avvist.

les før du reagerer.

Skrevet

JEG ville ikke gitt den prisen, men det er jo først og fremst fordi jeg ikke har noe ønske om å bo i det området, og heller ikke eie 15 mål tomt.

Men det lå jo idyllisk til, og huset så ut til å være godt holdt.

Så spørs det jo rett og slett om det er mange andre som er interessert i boligen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...