Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min virusbeskyttelse er utdatert , AVG antivirus. Men når jeg skal oppdatere det får jeg beskjed om at maskinen min er fult oppdatert. Så får ikke slått på virusbeskyttelsen.

Noen som vet hva som er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lastet ned den nye versjonen nå, men fortsatt er den utdatert, og ingen nye oppdateringer for din maskin..

Skrevet

Har du latt den scannet gjennom pc'n din etter at den er lastet ned?

Skrevet

Da tror jeg nok at alt skal være greit etterpå. :)

Skrevet

Den er ferdig nå, får fortsatt ikke oppdatert antivirus.

Gjest Snart 42
Skrevet

Kanskje like greit å avinstallere det, restarte maskinen og deretter installere det på nytt.

Skrevet
Kanskje like greit å avinstallere det, restarte maskinen og deretter installere det på nytt.

Jeg avinstallerte 7,0, restartet maskinen, og installerte 8,0.

Skrevet

Jeg lastet inn nye avg 8.0 i går selv, og jeg har ikke hatt noen problemer med at det er utdatert.

Jeg vet ikke hvorfor du får dette, men det er mulig det er et forum eller i hvert fall en FAQ på avg-sidene?

Skrevet

Får du noe feilmelding? Hvis det er update manager som ikke er aktivert, så er dette en feil fra AVG som de holder på å rette. Jeg har med jevne mellomrom feilmelding på at update manager ikke er oppdatert. Når jeg trykker på den så får jeg "a .bin file is missing" (eller no sånt), men dette vil bli fikset fra AVG. Vet ikke om det er det som er feil hos deg da :)

Skrevet

Hos min står det at anti-virus og anti-spyware at database is outdated. Når jeg skal oppdatere får jeg at maskinen min har alle oppdateringene. Skal prøve å kontakte AVG da.

Skrevet
Hos min står det at anti-virus og anti-spyware at database is outdated. Når jeg skal oppdatere får jeg at maskinen min har alle oppdateringene. Skal prøve å kontakte AVG da.

Det er ikke windows-defender DB'en som loker det til da? Kommer det rødt på AVG updates i windows update manager?

Skrevet
Det er ikke windows-defender DB'en som loker det til da? Kommer det rødt på AVG updates i windows update manager?

ja det er rødt på den der...

Skrevet

Hmms, har du blokka avg i windows firewall? Hvis du bruker AVG trusted site filter eller hva det heter, og denne blir blokka, kan det tenkes at den melder feil

Skrevet

Nei, har hatt AVG på denne maskinen i 2 år nå, og ikke forandret noe på innstillingene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...