Benteaf Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg har kommet opp i en for meg ganske merkelig situasjon hvor jeg føler meg tiltrukket av en gutt på 17. Selv er jeg 41 (og skilt) og han er min venninnes sønn. Har lenge syns at han er en flott gutt, uten å ha tenkt så veldig konkret på det. Nå i helgen hoppet det plutselig et skritt lengre. Etter å ha sms'et om noen praktiske ting på ettermiddagen, sendt han meg en mld og spurte hva jeg skulle gjøre om kvelden. Jeg svarte litt spøkende og jeg skulle være hjemme og om han ville ta seg en tur. Så avtalte vi at ja det skulle han etter at jeg først hadde hatt en venninne på besøk som allerede var avtalt. Vel, sent, sent på natten kom han og det hele ble egentlig ganske flaut for oss begge. Jeg hadde veldig lyst til å ta ham med opp i senga, men han var nervøs og usikker og turte ikke. Er ganske sikker på at han er jomfru. Det hele endte med litt småprat før han gikk hjem igjen... I ettertid tenker jeg jo at det hele er litt sprøtt og sikkert bare bra at det ikke ble noe. Men samtidig er jeg besatt av tanken på å ligge med ham og liksom lære ham litt som sexlivets nytelser. Tenker jo at han også må være litt interessert i det siden han kom hjem til meg midt på natten. Føler jo kanskje at det er galt av meg å gjøre noe aktivt mot ham, bare la han være i fred og vente på initiativ fra ham hvis han ønsker noe mer? Men klarer ikke å la være å tenke på ham heller Har dere synspunkter på dette folkens? Opphissende og spennende? Kvalmt og ekkelt?
Nique Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hmm..Personlig hadde jeg nok latt det bli med fantasien, gutten er faktisk ikke myndig engang, og jada, han er over 16, men alikevel. Men det er personlig syn. Aldersforskjell har ikke så mye å si egentlig, så lenge begge er over 16, og alt skjer på frivillig basis. Men (!), det er din veninnes sønn.... Tror ikke det blir godt mottatt i gården der for å si det sånn. 5
Gjest Gjest_Tammy_* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ok, hjelpemeg: Ja, det er godtatt fra begges side, det virker tydlig og klart. Men det er fortsatt sønnen til venninna di... :\ Så, ville nok ikke ha gjort det!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hvordan vil forholdet til venninna di bli dersom dette fortsetter? Villig til å forsake det?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 (endret) Må si meg enig med de andre. Det er din datters venn. Tenk litt på henne. Har selv en mor som la ann på kompisene mine, noe av det værste jeg visste om. Om tenk om han sier det til kompiser? han er jo bare 17. Så kanskje datteren din blir mobbet? /fjernet feil sitat mrs_bond mod Endret 3. september 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg har kommet opp i en for meg ganske merkelig situasjon hvor jeg føler meg tiltrukket av en gutt på 17. Selv er jeg 41 (og skilt) og han er min venninnes sønn. Har lenge syns at han er en flott gutt, uten å ha tenkt så veldig konkret på det. Nå i helgen hoppet det plutselig et skritt lengre. Etter å ha sms'et om noen praktiske ting på ettermiddagen, sendt han meg en mld og spurte hva jeg skulle gjøre om kvelden. Jeg svarte litt spøkende og jeg skulle være hjemme og om han ville ta seg en tur. Så avtalte vi at ja det skulle han etter at jeg først hadde hatt en venninne på besøk som allerede var avtalt. Vel, sent, sent på natten kom han og det hele ble egentlig ganske flaut for oss begge. Jeg hadde veldig lyst til å ta ham med opp i senga, men han var nervøs og usikker og turte ikke. Er ganske sikker på at han er jomfru. Det hele endte med litt småprat før han gikk hjem igjen... I ettertid tenker jeg jo at det hele er litt sprøtt og sikkert bare bra at det ikke ble noe. Men samtidig er jeg besatt av tanken på å ligge med ham og liksom lære ham litt som sexlivets nytelser. Tenker jo at han også må være litt interessert i det siden han kom hjem til meg midt på natten. Føler jo kanskje at det er galt av meg å gjøre noe aktivt mot ham, bare la han være i fred og vente på initiativ fra ham hvis han ønsker noe mer? Men klarer ikke å la være å tenke på ham heller Har dere synspunkter på dette folkens? Opphissende og spennende? Kvalmt og ekkelt? hadde du vert mann med en så ung dame, så hadde det blitt akseptert. dette er sønn til din venninne. Jeg skal garantere deg at det vennskapet vil ta slutt. du sier gutten er usikker osv,men du er faktisk iferd med å utnytte denne usikkerheten. du er så gammel at du kunne vert hans mor. skal du ha deg noe ungt, så finn en som ikke er kjent i din vennekrets. og husk en ting, det er veldig in blant unge gutter å ha seg med eldre damer.
Gjest Nothing Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg er også i den situasjonen at jeg er blitt tiltrukket av en yngre gutt (han 17, jeg 25). Jeg kommer ikke til å handle, men la det bli med dagdrømmene mine. Han vet ikke noe, og vi har ikke kontakt Når det gjelder deg, ville jeg ha latt det være. Hans usikkerhet gjør han sårbar, og du som eldre burde ikke sette deg i en situasjon hvor du risikerer å utnytte hans umodenhet. Vent noen år i så fall. Hvis han er tjue og dere er fortsatt tiltrukket av hverandre, kan det vurderes på nytt. Men tro ikke at venninnen din vil like det da heller. Stay happy.
Caramela Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 hadde du vert mann med en så ung dame, så hadde det blitt akseptert. dette er sønn til din venninne. Jeg skal garantere deg at det vennskapet vil ta slutt. du sier gutten er usikker osv,men du er faktisk iferd med å utnytte denne usikkerheten. du er så gammel at du kunne vert hans mor. skal du ha deg noe ungt, så finn en som ikke er kjent i din vennekrets. og husk en ting, det er veldig in blant unge gutter å ha seg med eldre damer. Hadde det vært mann så hadde det blitt akseptert? Nuvel, det er vel ulike meninger om akkurat det. Uansett hvor pirrende tanken er, så ville jeg latt det ligge, i respekt for venninna di. Hvor stor pris hadde du satt på det om du fant ut hun hadde hatt sex med din sønn? Eller om du har en datter, en mannlig venn på din alder hadde seg med din datter? Nei, ikke sett fantasiene til verks, for alles beste 1
Einar Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Dersom han hadde vært 18 (kanskje han er 18 snart?) så synes jeg det hadde vært helt OK. Under 18 så er han litt for mye under din venninnes "vinger". Uansett - ved 18 år så trenger ikke din venninne få vite noe (kanskje ikke ved 17 heller men da er det større risiko). Uansett er det en risiko at han blir så knyttet og lysten på deg (som "åpner han horisont med sex") at han skaper problemer / avslører dere ovenfor din venninne.
Nabodama Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 NEI, NEI! Dette var bare ekkelt! Greit å tenne på folk som er yngre, men 17 og 41 blir for sært for meg. 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #11 Skrevet 1. november 2023 Herregud at du en gang kan spørre om dette Anonymkode: b10bc...979 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud at du en gang kan spørre om dette Anonymkode: b10bc...979 Etter 15 år måtte du kommentere😂😂 Anonymkode: 200a2...994 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #13 Skrevet 1. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Etter 15 år måtte du kommentere😂😂 Anonymkode: 200a2...994 Jeg kunne ikke tie stille lenger. Anonymkode: b10bc...979 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Skrevet 1. november 2023 Jeg har hatt sex med eldste sønnens kompis i fylla. Det var en glipp, og vi er 100% enig om at dette skal aldri komme ut. Vi er 38 og 22. Det er ille nok, men 17 og 43 er jo ikke klokt. Så villt at jeg tviler på om det er sant. Anonymkode: 825e7...6b5
Nowayback Skrevet 1. november 2023 #16 Skrevet 1. november 2023 Har dere feiret 15 års jubileum i høst? 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #17 Skrevet 1. november 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt sex med eldste sønnens kompis i fylla. Det var en glipp, og vi er 100% enig om at dette skal aldri komme ut. Vi er 38 og 22. Det er ille nok, men 17 og 43 er jo ikke klokt. Så villt at jeg tviler på om det er sant. Anonymkode: 825e7...6b5 Din historie er så vill at jeg tviler på at den er sann. Hvordan presterte du å gjøre det. Anonymkode: b10bc...979 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #18 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Din historie er så vill at jeg tviler på at den er sann. Hvordan presterte du å gjøre det. Anonymkode: b10bc...979 MIN historie vill ?? Det er da ingenting mot TS. Jeg var dum, og trådde over en grense i fylla rett og slett. Noen detaljert historie får du ikke. Noen ganger skjer dumme ting i fylla dessverre. I et øyeblikks altoppslukende "galskap", hadde jeg ikke nok impulskontroll kan man godt si. Vi var vell like gode (dumme) begge to. Gjort er gjort, og jeg kan ikke gjøre det ugjort dessverre. Anonymkode: 825e7...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #19 Skrevet 1. november 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: MIN historie vill ?? Det er da ingenting mot TS. Jeg var dum, og trådde over en grense i fylla rett og slett. Noen detaljert historie får du ikke. Noen ganger skjer dumme ting i fylla dessverre. I et øyeblikks altoppslukende "galskap", hadde jeg ikke nok impulskontroll kan man godt si. Vi var vell like gode (dumme) begge to. Gjort er gjort, og jeg kan ikke gjøre det ugjort dessverre. Anonymkode: 825e7...6b5 Folk flest ville ha sagt stopp når penisen til sønnens kompis er synlig Anonymkode: b10bc...979 1
Anonymmann26 Skrevet 1. november 2023 #20 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): MIN historie vill ?? Det er da ingenting mot TS. Jeg var dum, og trådde over en grense i fylla rett og slett. Noen detaljert historie får du ikke. Noen ganger skjer dumme ting i fylla dessverre. I et øyeblikks altoppslukende "galskap", hadde jeg ikke nok impulskontroll kan man godt si. Vi var vell like gode (dumme) begge to. Gjort er gjort, og jeg kan ikke gjøre det ugjort dessverre. Anonymkode: 825e7...6b5 Ja men du gjorde det. TS bare fantaserte og spurte om det 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå