Gjest Gjest_kiki_* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Selvfølgelig har jeg truffet en kar.. ! Han jobber litt som modell, har bra jobb osv osv... virker kjempesnill og hyggelig på alle måter, men selvfølgelig er det et men! Føler han er liksom litt "slick"... at han ser bra ut og at han vet d selv og at han bruker d for å få det han vil ha.. Dette er faktisk noe jeg har sagt rett ut til han, og han sier at han ikke er sånn men at han prøver å "leve opp til dames forventninger" Er det virkelig slik at vi forventer at kjekke menn er på en måte "drittsekker" som bruker utseendet til sin fordel når d gjelder damer? Poenget er at jeg er usikker på om jeg har lyst til å gå noe videre m han for har ikke lyst å bli lurt.. (kanskje litt for mistenksom her..?) Jeg ser forholdsvis bra ut, kan d være at d er derfor han går etter meg? Han spurte om nr mitt for et år siden, men fikk det ikke..Møtte han tilfeldigvis på en fest i mars og vi endte opp m å kline.. Han ville være m hjem til meg, men jeg sa nei. Traff han igjen nå på søndag og vi tok en kaffe, kjempekoselig! Og traff han tirsdag igjen, hvor vi endte opp m masse klinings, hvorpå han spurte om vi skulle dra hjem til han! Jeg sa nei da også, men lurer på om jeg er for "negativ" pga utseendet hans og har litt vanskelig for å tro på at han virkelig er en hyggelig kar og interessert i meg! Usj, kunne gjerne tenkt meg han men gidder liksom ikke bli et "kupp" heller liksom! Hva tenker dere om slike gutter??
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Pen eller stygg -det har overhodet ingenting å si om de er drittsekker eller ei. Jo forrresten, min erfaring er at de "vanlige" faktisk ofte er de verste. Mot meg da. Men man kan jo ikke ta alle over samme kam!
Teriyaki Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det finner du bare ut hvis du prøver. Den som intet våger vinner ikke
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 "Slicke" gutter er altfor ofte selvenstrerte, egoistiske, overfladiske og løgnaktige til at jeg hadde satset på et seriøst forhold med en slik. Så fort man kommer bak den flørtete, selvsikre, morsome fasaden, finner man som regel et veldig ordinært, kjedelig og uintelligent sinn, som tror hele verden sirkulerer rundt han selv. Dessuten er det en kjent sak at denne type menn ikke er blant de mest trofaste. De er vel så avhengig av bekreftelse og oppmerksomhet fra kvinner at de ikke klarer seg med kun én jente.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 "Slicke" gutter er altfor ofte selvenstrerte, egoistiske, overfladiske og løgnaktige til at jeg hadde satset på et seriøst forhold med en slik. Så fort man kommer bak den flørtete, selvsikre, morsome fasaden, finner man som regel et veldig ordinært, kjedelig og uintelligent sinn, som tror hele verden sirkulerer rundt han selv. Dessuten er det en kjent sak at denne type menn ikke er blant de mest trofaste. De er vel så avhengig av bekreftelse og oppmerksomhet fra kvinner at de ikke klarer seg med kun én jente. Vel. jeg har akkurat samme erfaring med stygge menn. Hva tillater de seg liksom?? Mot vakre meg!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Da jeg var 20-25 likte jeg menn som det ts beskriver. Men så ble jeg lei av menn med trening,hårfrisyre,dyre klesmerker og party-party som hovedinteresse.De var da heller aldri trofast. Nå synes jeg modellpene menn er lite å se på. Det blir for glatt. Jeg vil ha noen skjønnhetsfeil hos min mann. En vanlig mann med sjarm,humor,selvironi og et flott smil. Men for all del, om en pen mann får deg til å slappe av 100%, om du finner roen hos han og merker at det bare er rett så kjør på.
Gjest TS Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Usj, håpet virkelig ikke d fungerte sånn! æsj da! Han har da vært i et forhold i 3,5 år for par år siden.. og han har vært etter meg i ca et år nå.. kan det tyde til hans fordel?
angeleyes Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Man vet jo ikke om han virkelig er den han nå utgir seg for å være. Hvis du føler for det så kan du jo gi han en sjanse? Alle menn kan vise seg å være drittsekker, uavhengig av utseende.
Suzy Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Vel, TS, tenkt deg motsatt scenario - at han satt og lurte på om han kunne være sammen med deg for du så ut som du likte discodans og hans erfaring med discodansere var at de alltid var utro... (jada søkt sammenligning, men bare for å sette det på spissen). Du må nok bare ta deg tid til å bli kjent med fyren og se hvordan det går. Hvordan han ser ut har lite å gjøre med hvem han er. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Vel. jeg har akkurat samme erfaring med stygge menn. Hva tillater de seg liksom?? Mot vakre meg! Signerer denne jeg! Helt utrolig hva de innbiller seg, når vi en gang har klart å falle for dem. Så tror de liksom de bare kan vandre videre og få samme sak igjen. Neppe! Superduster!
Chianty Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Man vet jo ikke om han virkelig er den han nå utgir seg for å være. Hvis du føler for det så kan du jo gi han en sjanse? Alle menn kan vise seg å være drittsekker, uavhengig av utseende. mmm...
Jade Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 At han vet selv at han er pen, gjør vel ikke noe? Han er jo modell, så det hadde jo vært litt merkelig om han ikke hadde fått det med seg... Du skriver jo selv at han er hyggelig, så hvorfor er du redd for at han er drittsekk? Utifra hva du skriver, så virker det som han kun vil til sengs med deg. Dere kliner, og han spør om dere kan dra hjem til han/deg. Men du vil gjerne ikke noe mer du heller?
Gjest TS Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 At han vet selv at han er pen, gjør vel ikke noe? Han er jo modell, så det hadde jo vært litt merkelig om han ikke hadde fått det med seg... Du skriver jo selv at han er hyggelig, så hvorfor er du redd for at han er drittsekk? Utifra hva du skriver, så virker det som han kun vil til sengs med deg. Dere kliner, og han spør om dere kan dra hjem til han/deg. Men du vil gjerne ikke noe mer du heller? Det er ikke det at jeg ikke kunne tenkt meg til sengs med han! Men av ca de 4 gangene jeg har truffet han har han spurt om vi skal dra hjem til noen av oss to ganger.. Virker som han bare er interessert i å ha sex m meg liksom og that's it! Jeg har hatt en elsker nå i over ett år, så er tilfredsstilt på den måten og skjønner ikke hvorfor han må "pushe" sånn om ikke det var bare det han var interessert i.. Jeg skiller mellom kjekke menn og slick-kjekke menn.. han faller i den siste kategorien, og alle venninnene jeg har vist bilde til sier de skjønner hva jeg mener! Har avtalt å treffe han på lørdag, men tror jeg bare skal avlyse..
Gjest Gjest_stian_* Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Hvorfor avlyse fordi folk på forumet her propper deg full av tanker som kun gjør deg usikker?! Bruk litt tid du jenta mi, så finner du nok ut om han er noe å satse på eller ikke.. Er han kun ute etter en ting, holder han ikke ut lenge før han er long gone... Hvis du ser noe i han så bruk tid på det.. Drit i hva andre mener!
Gjest TS Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Hvorfor avlyse fordi folk på forumet her propper deg full av tanker som kun gjør deg usikker?! Bruk litt tid du jenta mi, så finner du nok ut om han er noe å satse på eller ikke.. Er han kun ute etter en ting, holder han ikke ut lenge før han er long gone... Hvis du ser noe i han så bruk tid på det.. Drit i hva andre mener! Grunnen til at jeg henvender meg her er fordi jeg selv er usikker og gjerne ville høre meninger fra andre folk om hvordan de synes situasjonen høres ut.. Har allerede en sexpartner som jeg er fornøyd med, så har ingen behov for å ha sex m flere hvis ikke det skal være noe mer enn bare sex...og da dropper jeg seff elskeren min!
Caramela Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Du kan jo ikke sitte å anta at noen er sånn og sånn, bare fordi de ser sånn og sånn ut. Eneste måten du kan finne ut om han er noe å satse på videre med er å bli med på leken. Det nytter hvertfall ikke å generalisere, da vil du gå glipp av mange herlige overraskelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå