Coriander Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Lurer veldig her...haaper at noen der ute har litt mer kunnskaper enn meg paa dette. Vanligvis sliter jeg med korte sykluser, ca 23 dager. De lengste jeg noensinne har hatt, har vaert paa 28 dager. Har aldri, aldri vaert forsinket.(eller gravid for den saks skyld) Naa derimot, er jeg paa dag 34!!! Tror jeg hadde eggloesning rundt den 19 august, saa det er vel 16 dager siden. Har proevd aa faa barn lenge og tenker vanligvis mye paa det, men naa i sommer ga jeg rett og slett opp haapet og har ikke tenkt paa det stort. Har ikke vaert stresset heller. Det gikk plutselig opp for meg paa dag 28 at jeg egentlig skulle hatt mensen. Tok en test paa dag 30. men den var negativ. Har foroevrig oemme brystvorter og mensmurringer, noe som er det vanlige PMS bildet mitt uansett.(men mer vonde pupper, ikke brystvorter). Saa da lurer jeg, kan man vaere gravid selv om testen sier nei eller er det hormonene mine som kjeder seg litt og lager ball ved aa naa gi meg lange sykluser? Vil jo gjerne at det skal vaere det foerste, men toer liksom ikke aa haape paa noe heller... Blir veldig takknemlig for svar
flickan Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ta en test igjen om noen dager, det er godt muligdu er gravid, men at du testet for tidlig. El kan ha blitt forskjøvet ganske mye, eller du er en av de som produserer lite graviditetshormoner. Kjøp en av de testene som er mest sensitive. CB digital f. eks.
Coriander Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Ta en test igjen om noen dager, det er godt muligdu er gravid, men at du testet for tidlig. El kan ha blitt forskjøvet ganske mye, eller du er en av de som produserer lite graviditetshormoner. Kjøp en av de testene som er mest sensitive. CB digital f. eks. CB digital ligger paa badet og venter....Tror jeg tester i morgen tidlig. Har metallsmak i munnen og er litt kvalm, noe jeg sikkert bare innbiller meg. Nesten som en hund med innbilt svangerskap, hihi
flickan Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Oi, så spennende Du får oppdatere oss da. Metallsmak i munnen høres bra ut
Coriander Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Oi, så spennende Du får oppdatere oss da. Metallsmak i munnen høres bra ut Tok en ny test i dag tidlig, like negativ den... Er fremdeles kvalm og har vondt i magen, vonde pupper- you name it... Men er vel saa langt over IKM at det vel ikke engang er noen vits i aa ha et bittelite haap engang...? Det er vel bare kroppen som spiller meg et puss, tullekroppen faar se aa skjerpe seg litt!
Littlebird Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 (endret) Tok en ny test i dag tidlig, like negativ den... Er fremdeles kvalm og har vondt i magen, vonde pupper- you name it... Men er vel saa langt over IKM at det vel ikke engang er noen vits i aa ha et bittelite haap engang...? Det er vel bare kroppen som spiller meg et puss, tullekroppen faar se aa skjerpe seg litt! Tror jeg ville gått til legen og tatt en blodprøve for å se om den viser det samme som testene jeg.. Litt underlig at du plutselig ikke får tante-besøk.. Endret 4. september 2008 av Littlebird
Coriander Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Tror jeg ville gått til legen og tatt en blodprøve for å se om den viser det samme som testene jeg.. Litt underlig at du plutselig ikke får tante-besøk.. Skal ringe legen i morgen. Vet ikke helt hvordan legestanden her borte forholder seg til saanne saker, man maa jo nesten vaere doeden naer foer de gidder aa se paa deg (bor i Edinburgh). Ettersom to tester har formerlig ropt 'NOT PREGNANT' etter meg, tok jeg sjangsen paa et lite glass vin til middagen. Det som hadde vaert typisk da, er en positiv test i morgen Takker forresten for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå