gard Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei Jeg var på den Italienske restauranted Nero i Stavanger her om dagen. Her er min omtale av plassen: http://eatingoutinstavanger.blogspot.com/2...e-are-some.html. Jeg har vært der før og nok en gang fikk vi et bra måltid og god service. Men det er et par ting som ikke var helt perfekt...f.eks. hadde de ikke cognac til kaffeen og prisene var skrudd opp på grunn av ONS. Men sistnevnte er jo et generelt "problem" for alle restaurantene i byen under denne konferansen.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Prisene var skrudd opp pga ONS? Er det slik at restaurantene i Stavanger gjør det dyrere for gjestene når de har en one night stand? Gard, hva mener du med ONS? Hilsen nysgjerrig gjest
gard Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 hehe...kanskje en litt uheldig forkortelse :-) ONS er Offshore Northern Seas...den såkalte Oljemessa i Stavanger. Den avholdes her annen hvert år og da står hele byen på hode og en kan ikke finne hotellrom fra Stavanger til Flekkefjord. Og restaurantene vet at det er mange tilreisende og at de trenger mat og dermed kan de nærmest ta hva som helst
LekeHusmor Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 men du? i anmeldelsen sier du at du ikke kunne få spumante til apretif siden de ikke hadde det.. men så fikk du det til forretten? :klø: forøvrig må jeg si jeg liker godt å lese anmeldelsene dine :-)
gard Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Hei Ja, jeg tenkte det samme da vi fikk servert første vin..."kunne vi ikke få denne til aperitif". Men jeg vet ikke hvorfor de valgt å gjør det på denne måten...kanskje den ikke var egnet som aperitif
gard Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Hei Ser at DN var der på samme tid som da jeg var der og deres omtale er ganske så lik min. Her er link til Salt og Pepper sin omtale: http://www.dn.no/guider/restaurantguiden/a...o=c1_re_right_1 "Tiramisu, etter min mors oppskrift, skrøt først den ene italienske servitøren, så den andre. La oss håpe de er brødre" Dette reagerte også vi på forresten men jeg ville ikke ta det med i min omtale :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå