Gå til innhold

Installere Sims2 problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke installert Sims2. Er det pga at jeg har windows vista? Eller er det noen annen grunn, det står at skal trykke på setup.exe om det ikke autokjører, men det er ingen ikon det står setup.exe på. Jeg har kjøpt det brukt. Kan det være mangler som gjør at jeg ikke får det installert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er det ingen filer inne på cd'n som heter setup.exe? Eller noe lignende med .exe?

Det er isåfall veldig merkelig, og det er ikke mulig å fjerne noe fra cd'n!

Skrevet

den kan hele install.exe. Dersom du går på detaljer i utforsker, skal du kunne se at det er en programfil. Det burde ikke være noe problem at det er vista, du skulle uansett kunne sett fila i utforsker.

Skrevet

Nei, finner ingen som heter install.exe... Rart. Bare uninstall.. :P

Skrevet

Når jeg trykker på sims2 i utforsker, får jeg beskjed om at den ikke kan åpnes for den støttes ikke. Maskina prøver å åpne med adobe reader. :P

Skrevet

Etter mye om og men fant jeg ut av det! Nå blir det sims-dilla! Takk for svar dere! :hallo:

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

hei! jeg har samme problemet. jeg har vista, men får ikke installert the sims 2. hvordan gjør jeg det. kommer bare opp 3 ikoner som ikke er til hjelp!

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan jeg fikk det til engang, etter å ha trykka gjennom alle og alt og lett etter noe som skal ende på .exe så fant jeg sims2 eller hva det var og trykka på og da bare starta det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...