MarianneE Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Til tirsdagen er det sesongens siste episode av Charmed! Gleder meg allerede til neste sesong! Heldigvis har vi gamle episoder av Charmed og kose oss med på ettermiddagen kl. 15.35! :D Men siste episode, da..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Får aldri sett Charmed lenger! Bare en sjelden gang når jeg kommer hjem fra skolen om ettermiddagene, men som oftest kommer jeg for sent. Når begynner neste sesong? Får prøve å få med meg den siste episoden i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Er Cole helt borte nå da? Kunne tenke meg nok en gjennoppstandelse, jeg. Har ikke fulgt med på serien før, men nå som jeg er i permisjon ble jeg helt hekta, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg vet hvor dere kan få masse spoilere for neste sesong.. Det var trist å se Cole forsvinne, selv om han var bittelittegranne småslem på slutten. Men.... :blunke: Noen som vet når vi får se sesong fem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2003 FORTVIL IKKE, COLE ER IKKE TAPT Forrige episode, altså på onsdag, sluttet med at Phoebe lå på senga og leste et brev fra Cole. Så hørte hun noen som hvisket "Hjelp", og hun spurte sånn ut i lufta "Cole, er det deg?" Da svarte Cole "Hjelp meg" Da-da-da-daaaaaa.........Cole er ikke død! Spennans, ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Bra! Cole vil vi ha, og gjerne litt slem Men lurer på en annen ting, den sangen til tatu som heter "How soon is now" eller noe slikt, likner ikke den veldig på Charmed kjenningsmelodien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juni 2003 den sangen til tatu som heter "How soon is now" eller noe slikt' date=' likner ikke den veldig på Charmed kjenningsmelodien?[/quote'] Lurer på om det ikke er samme, ja! Desverre....synes ikke Tatu skal ødelegge slik MarianneE- ivrig Charmed fan..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 Jammen ligner den! Hører ikke på tatu så jeg har ikke lagt merke til det før... FY! Ikke lov å stjele Charmed-sangen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 Charmed er en utrolig bra serie, og har begynt å bli mer og mer spennende. Gleder meg til neste sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juni 2003 #10 Del Skrevet 6. juni 2003 Har sjekket opp sangen, og det er samme. Egentlig skulle jeg bare si at jeg digger klesstilen til Phoebee noe så innmari. Siklesikle (på klærne, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. juni 2003 #11 Del Skrevet 6. juni 2003 Det med sang rip-offen har jeg ikke fått med meg. Må vel snuse innom kazaa og se om jeg finner tutte-versjonen. Har originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juni 2003 #12 Del Skrevet 7. juni 2003 Har vært litt inn og ut av serien alt etter hvor mye tid jeg har til å se på tv. Og dere, hvor ble det av Prue ? Var det det hun het hun søsteren som ikke er der lenger ? ( Hun som spilte i Beverly Hills 90210 ) Blir glad for å få svar. Trodde jeg så sist episode, men den sluttet med at de tre søstrene lå på sengen og trøstet henne etter at Cole hadde dødd. Da har det altså vært en etterpå, søren også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #13 Del Skrevet 7. juni 2003 Nederst på denne siden er sammendraget fra siste episode i sesong tre. Det var da Prue døde. For å se øvrige episodesammendrag, velg "home", "story of charmed" og "episode guide". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #14 Del Skrevet 7. juni 2003 Episodene sendes tirsdager og onsdager på tv3, så du gikk glipp av onsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. juni 2003 #15 Del Skrevet 7. juni 2003 Thank you, Starya ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 11. juni 2003 Syntes avslutninga på gårsdagens episode var så søt! Ble rørt som vanlig, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. juni 2003 #17 Del Skrevet 11. juni 2003 Enig med deg MarianneE. Griner hver gang noen på tv er gravid, jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 12. juni 2003 Godt det bare ikke er meg, Hilde! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. juni 2003 #19 Del Skrevet 12. juni 2003 Noen som vet når tv3 starter opp med sesong 5? *abstinenser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. juni 2003 #20 Del Skrevet 12. juni 2003 Enig med deg MarianneE. Griner hver gang noen på tv er gravid' date=' jeg ! [/quote'] Graviditet, bryllup, fødsel.... tårene spruter :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå